پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۵۱
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
استاندار قزوین خواستار تشکیل و راه اندازی خانه احزاب و گروه های سیاسی برای پیشبرد اهداف رشد و توسعه استان شد.

شعارسال: فریدون همتی در دیدار با نمایندگان احزاب و گروه های سیاسی قزوین بر ضرورت انتخاب مکانی مناسب برای تشکیل خانه احزاب و تشکل های سیاسی استان در اولین فرصت با هدف همفکری،اتحاد و ارائه راهکارهای مناسب در راستای تحقق رشد و توسعه قزوین تاکید کرد.

استاندار قزوین با بیان اینکه شنیدن نظرهای احزاب برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است،گفت:ما دراستانداری ،پذیرای ملاقات و ارتباط حضوری با فعالان و صاحب نظران احزاب و گروههای سیاسی برای دریافت نظرات،افکار،دیدگاهها،پیشنهادها و راهکارهای آنها در راستای پیشرفت و توسعه استان در حوزه های مختلف هستیم.

وی بر حرکت احزاب و گروه های سیاسی بر مدار قانون تاکید کرد و گفت: مبنای اصلی ما در حرکت های سیاسی و اجتماعی عمل در چارچوب قانون است و هر شخص و گروهی که از این موضوع تبعیت نکند از سلامت لازم برخوردار نیست.

وی در ادامه با اشاره به نقش احزاب در پیشبرد اهداف و سیاست های کلان کشور، گفت: احزاب و گروه های سیاسی باید در فرهنگ سازی برای تحقق اقتصاد مقاومتی به ایفای نقش بپردازند.

استاندار قزوین گفت: احزاب و گروه های سیاسی می توانند علاوه بر فعالیت های معمول خود با جلب مشارکت مردم در پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی موثر واقع شوند.

همتی در ادامه بر همدلی و اتحاد در جامعه مدیریتی و سیاسی تاکید کرد و افزود: تقویت اتحاد لازمه امروز جامعه ما است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به موضوع انتشار فیش های حقوقی نامتعارف اشاره کرد و گفت: نشر این موضوع در شبکه های اجتماعی با تخریب دولت همراه بود و در همین رابطه باید یادآور شد افراط و تفریط در همه زمینه ها نامناسب و خطا است و نباید به شخصیت اشخاص و گروه ها اهانت شود و به بهانه نقد تخریب صورت بگیرد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت همراهی مدیران با تصمیم ها و برنامه های دولت تدبیروامید تاکید کرد و افزود:مدیران محافظه کار به درد این مقطع از کشور نمی خورند بلکه مدیران شجاعی که مبتنی بر عقلانیت وشجاعت عملکرد خود را بر اساس شرایط کشور ترسیم می کنند و اهداف بزرگی را در تدوین برنامه های خود مدنظر دارند مناسب هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اسپلی، تاریخ انتشار: 20مرداد1395، www.espeli.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین