پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۰۹۷
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
استاندار جدید قزوین با بیان اینکه فردی سیاسی هستم گفت: رابطه خوبی با تشکل های سیاسی و احزاب داشته و خواهم داشت.

شعار سال: استاندار جدید قزوین با بیان اینکه فردی سیاسی هستم گفت: رابطه خوبی با تشکل های سیاسی و احزاب داشته و خواهم داشت.

عبدالمحمد زاهدی، استاندار جدید قزوین  با اشاره به اینکه از شرایط استان قزوین شناخت دارم اظهار کرد: چون مسئول امور استانهای وزارت کشور بوده و به کل کشور سفر کرده‌ام، همه کشور را می شناسم.

وی افزود: پایه‌های گزارش وزارت کشور از استانها را من تهیه کرده‌ام و همین امر باعث شده تا شناخت خوبی از استان قزوین داشته باشم.

زاهدی عنوان کرد: در چند روز اخیر شرایط استان قزوین را مطالعه کرده‌ام و به هرحال با یک شناخت نسبی وارد این استان خواهم شد.

وی تأکید کرد: من یک آدم سیاسی هستم و با همه احزاب، تشکل‌ها و سازمانهای مردم نهاد رابطه خوبی دارم و با همه کار خواهیم کرد.

استاندار جدید قزوین که هم اکنون در سوگ برادر خود نشسته است در پایان در رابطه با زمان مراسم معارفه نیز گفت: این مراسم به احتمال زیاد هفته آینده برگزار خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 22 شهریور 96، کدمطلب:966-2692-5، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین