پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۴۶۸
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
دبیرکل حزب مستقل و اعتدال ایران گفت:‌ خانه احزاب استان تهران به زودی راه‌اندازی می‌شود.

شعار سال: دکتر قدرتعلی حشمتیان دبیرکل حزب مستقل و اعتدال ایران درباره جزئیات نشست دبیران کل احزاب با استاندار تهران در محل استانداری گفت: در این جلسه ۵۴ دبیرکل ملی حضور داشتند و ۲۱ دبیرکل از هر سه جریان اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقلین دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

وی افزود: محور صحبت‌ها در این جلسه مشکلات اقتصادی، سؤال از رئیس جمهور از طریق مجلس، استیضاح وزرا و نارضایتی مردم از دولت و مشکلات شهروندان بود.

دبیرکل حزب مستقل و اعتدال ایران گفت: آقای مقیمی استاندار تهران در این جلسه اشاره‌ای به مشکلات موجود و دردسر تحریم‌ها و نارسایی‌هایی که در این خصوص برای کشور ایجاد شده داشته است.

حشمتیان خاطرنشان کرد: دبیران کل احزاب با استانداری تهران توافق کردند که هر سه ماه یکبار با استاندار تهران جلسه داشته و نظرات خود را مطرح کنند و هر شش ماه یکبار نیز با وزارت کشور جلسه داشته باشند.

وی همچنین اضافه کرد: در خصوص خانه احزاب استان تهران نیز بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و مقرر شد خانه احزاب استان تهران نیز به زودی راه‌اندازی شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مجله خبری نمانامه، تاریخ 20 مرداد 97، کد مطلب: 55056:www.namaname.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین