پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۱۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
استاندار سمنان گفت: نگاه تک‌حزبی در کشور آفتی بزرگ است که منجر به فساد خواهد شد.

شعار سال: سیدشهاب‌الدین چاوشی صبح امروز در نشست خانه احزاب استان سمنان اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری در بهار ۹۶ فرصتی بزرگ و تاریخی برای مردم ایران ایجاد کرد؛ اما نگاه تک‌حزبی در کشور آفتی بزرگ است که منجر به فساد خواهد شد.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار احزاب در توسعه سیاسی و اجتماعی کشور گفت: نگاه تک‌حزبی در کشور یک آفت بزرگ است و باید به این باور برسیم که حزب شعار سیاسی نیست؛ بلکه یک ضرورت ملی است.

استاندار سمنان ادامه داد: اگر احزاب در جامعه نباشند، باندهای فاسد قدرت شکل می‌گیرند که برای کشور زیان‌آور است.

چاوشی شاکله اصلی جریان اصلاح‌طلبی و اصولگرایی در جامعه را دین‌داری ذکر کرد و گفت: اگر اخلاص در کارها معیار خدمت مسؤولان به مردم نباشد، هیچ حرکتی شتاب نخواهد گرفت.

وی اعتدال را عامل پیوند جریان اصولگرایی و اصلاح‌طلبی در جامعه دانست و با اشاره به برگزاری انتخابات پرشکوه سال گذشته خاطرنشان کرد: انتخابات بهار ۹۶ یک فرصت تاریخی برای ملت ایران ایجاد کرد که در آن نقش احزاب و تأثیرگذاری آن‌ها به‌وضوح مشاهده شد.

استاندار سمنان گفت: نگاه مدیریتی در رابطه با اجرای عدالت برای همه استان یکسان است که با سیاست و وحدت رویه می‌توان به توسعه پایدار دست یافت.

چاوشی دولت دوازدهم را دولتی قانونمند و بر محور انتخاب مدیران شایسته و متخصص ذکر کرد و گفت: احزاب و تشکل‌های مردمی استان، معضلات موجود در منطقه را رصد و در جهت کمک به حل آن‌ها به مجموعه مدیریتی استان مشاوره و برنامه دهند.

در این نشست، پس از ارائه گزارش مدیرکل حوزه سیاسی استانداری سمنان در رابطه با نحوه شکل‌گیری خانه احزاب در استان و مراحل تهیه مکانی جدید برای فعالیت خانه احزاب استان، رئیس دوره‌ای خانه احزاب استان و هر یک از اعضای شورای مرکزی به بیان نقطه نظرات و پیشنهاد‌های لازم در جهت رفع موانع تحزب‌گرایی در جامعه پرداختند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 7 خرداد 97، کدمطلب:۱۳۹۷۰۳۰۷۰۰۰۱۱۰ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
این نگاه تک حزبی در ایران سالیان سال است که درباره همه مسائل وجود داشته و دارد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
تعریف تک حزبی بین شما و انقلابیون با هم تفاوت داره
تک حزبی که حزب الله باشه و همه برای رضای خدا کار کنن هیچ وقت دچار مشکل فساد نخواهد شد
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین