پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۸۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
استاندار سمنان بر لزوم حفظ وحدت و اتحاد در جامعه تاکید کرد و گفت: برخی به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مردم هستند چرا که ایران مستقل برای دشمنان قابل تحمل نیست.
شعار سال: استاندار سمنان بر لزوم حفظ وحدت و اتحاد در جامعه تاکید کرد و گفت: برخی به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مردم هستند چرا که ایران مستقل برای دشمنان قابل تحمل نیست.
سیدشهاب الدین چاووشی پیش از خطبه های امروز نمازجمعه شاهرود با اذعان به اینکه جمهوری اسلامی ایران خواب را  از چشمان دشمنان انقلاب و اسلام گرفته است اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به واسطه پیشرفت های بسیاری که داشته است خواب را از چشمان دشمنان انقلاب و اسلام گرفته و از همین رو آنها برای مقابله با ایران مستقل در صدد ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مردم هستند .

وی با اشاره به ضرورت حفظ وحدت و انسجام در کشور و استان افزود : خداوند در قرآن خطاب به مومنان می فرماید باهم نزاع نکنید، سست می شوید و شوکت اعتبارتان از بین می‌رود.

چاووشی با بیان اینکه امروز دشمنان، از اقتدار ایران و ایرانیان بر آشفته اند، ادامه داد: کشوری که از ساختن گلوله سلاح های سبک و خمپاره عاجز بود، امروز موشک های پیشرفته می سازد و به عنوان یکی از قدرت های هسته ای دنیا مطرح شده است و خواب را از چشمان دشمنان انقلاب و اسلام گرفته است .

وی با بیان اینکه خواب ستمگران نظام استکباری بواسطه موفقیت های انقلاب اسلامی ایران آشفته شده است و آنها در صدد دشمنی علنی با ایران، ایرانی و اسلام و مسلمان برآمده اند تصریح کرد: ایران مستقل برای دشمنان قابل تحمل نیست بنابراین هر روز دنبال یک بهانه برای کاهش اقتدار کشور صاحب الزمان (عج)هستند.

عالی ترین مقام اجرایی استان با اشاره به تلاش های دشمن برای ایجاد تفرقه در بین مردم گفت: اخیرا یکی از مقامات ارشد سازمان جاسوسی اسرائیل صراحتا در مصاحبه اش گفته است "اگر نتوانستیم حکومت ایران را ساقط کنیم، حداقل باید مردم ایران را به جان هم بیاندازیم ".

وی افزود: رژیم اشغالگر قدس به عنوان دست نشانده انگلیسی ها در منطقه ، با شعار تفرقه بیانداز و حکومت کن در صدد ایجاد تشتت و اختلاف بین مردم ایران است، بنابراین لازم است تا همه هوشیار باشیم .

سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته شاهرود به در پیش بودن روز جهانی قدس اشاره کرد و با تاکید بر اینکه جمعه آینده ملت ما نشان خواهد داد روز قدس روز حیات اسلام و مسلمان هاست، افزود: این نظام از شما و برای شماست و هر اقدامی برای تضعیف آن، گناهی نابخشودنی است .

استاندار سمنان گفت: استان پهناور سمنان که در تاریخ به عنوان "دارالمرحمه" شناخته می شده است و شهرستان شاهرود که به قاره کوچک اشتهار دارد ، مهد فقها، عارفان و شهدای بزدگی است و بحمدالله امروز در مسیر توسعه و بالندگی قرار گرفته است .

چاوشی ادامه داد: ما مصمم هستیم که با کمک شما مردم و نمایندگان پرتلاش استان و سایر مسئولان نقش و جایگاه بلند مرتبه این خطه از ایران اسلامی را بازیابی و ارتقا دهیم و این امر نیازمند همراهی و همدلی بیش از پیش در مسیر اجرای برنامه های دولت است .

وی خاطرنشان کرد: قابلیت ها و ظرفیت های این شهرستان ولایت مدار در سایه همدلی و همراهی همگانی شکوفا خواهد شد البته به شرطی که هوشیار باشید و نگذارید دشمنان انقلاب از دغدغه های مردم سو استفاده کنند .

وی به مردم شاهرود مژده داد: تصمیمات متعددی برای توسعه استان و خصوصا شهرستان شاهرود گرفته شده که انشااله در فرصت های آتی و در جلسه شورای اداری شهرستان به تفصیل از سوی استاندار تشریح و به اطلاع عموم مردم می رسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 11 خرداد 1397، کدخبر: 97031105557 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
این برخی که شما میگین به دو دسته تقسیم میشن! یه دسته دشمن باشه قبول! یه دسته مردمی هستن که حقشون رو میخوان!
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
کسانی که بر طبل حزب گرایی می کوبند در صف اول این قشر قرار دارند
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین