پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۶۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
استاندار سمنان داشتن مهارت برای قشر تحصیل‌کرده جامعه را امری ضروری دانست و گفت: فرهنگ اشتغال در کشور ما نیازمند تغییر است.

شعار سال: سومین همایش تجلیل از بنگاه‌های اقتصادی برتر در حوزه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان پیش از ظهر امروز با حضور سیدمحمود نوابی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، استاندار سمنان و جمعی از مسؤولان واحدهای صنعتی و تولیدکننده در سالن امور مالیاتی استان سمنان برگزار شد.

استاندار سمنان در این همایش از تولیدکنندگان به‌عنوان انسان‌هایی شریف یاد کرد و افزود: باید با مهیا کردن راهکار توسعه در امر تولید، فضا را برای این قشر باز کرد.

سیدشهاب‌الدین چاوشی با تبریک روز کارگر، از این قشر هم به‌عنوان مجاهدان فی سبیل الله یاد کرد که در جبهه اقتصادی فعال هستند.

وی با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی گفت: تولیدکنندگان با قدر دانستن این فرصت طلایی باید ضمن رقابت‌پذیری با کالاهای خارجی، در راستای افزایش کیفیت کالا تلاش و رضایت مشتری را جلب کنند که تحقق این مهم رمز موفقیت آنان در عرصه کار و تلاش خواهد بود.

استاندار سمنان ادامه داد: یکی از سیاست‌های ما در استان سمنان، حمایت از تولیدکننده‌هایی است که قابل درخشش در عرصه تولید هستند.

چاوشی افزود: بازار فروش خوب می‌تواند در عرصه تولید کالا تأثیرگذار باشد و می‌طلبد تا تولیدکنندگان با اهتمام جدی‌تری در این مهم گام بردارند.

وی با بیان اینکه مردم راغب خرید کالای باکیفیت ایرانی و داخلی هستند، اظهار کرد: باید تولیدکنندگان در این سنگر با غنیمت دانستن این فرهنگ در عرصه اشتغال نیز گام بردارند.

استاندار سمنان داشتن مهارت برای قشر تحصیل‌کرده جامعه را امری ضروری دانست و گفت: متأسفانه در جوامع ما از دانش‌آموخته‌هایی با مدارک بالا برخورداریم که به علت نداشتن مهارت در جذب کار و ایجاد اشتغال با مشکلات عدیده‌ای مواجه‌اند.

چاوشی با بیان اینکه فرهنگ اشتغال در کشور ما نیازمند تغییر است، خاطرنشان کرد: برگزاری این همایش نقش مؤثری در جایگاه حقوقی مصرف‌کننده و تولیدکننده خواهد داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 11 اردیبهشت 97، کدمطلب:۱۳۹۷۰۲۱۱۰۰۰۶۳۱ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
به جای مهارت اموزی قش تحصیل کرده بهفکر مهارت اموزی در مراکز اموزشی باشید
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین