پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۷۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت : طی سال گذشته سه هزار و ۴۵ نفر در این استان مشغول به کار شدند.

شعارسال: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت : طی سال گذشته سه هزار و ۴۵ نفر در این استان مشغول به کار شدند.

اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در جلسه کارگروه اشتغال استان سمنان با بیان اینکه طی سال گذشته تعداد سه هزار و ۴۵ نفر در استان سمنان به کار گمارده شدند گفت : از این تعداد دو هزار و ۱۵۵ نفر مرد و ۸۹۰ نفر زن را شامل می‌شوند.

وی افزود : در سال ۹۶ تعداد یک هزار و 185 نفر از جویندگان کار دارای مهارت و تعداد یک هزار و 860 نفر فاقد مهارت بودند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان تصریح کرد : از تعداد سه هزار و ۴۵ نفر به کار گمارده شده سال ۹۶ تعداد یک هزار و ۹۹۲ نفر معادل ۶۵ درصد دیپلم و زیر دیپلم و تعداد یک هزار و ۵۳ نفر معادل ۳۵ درصد از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بوده‌اند.

وی گفت : با توجه به اینکه افراد دارای مهارت بیشتر جذب بازار کار می‌شوند بنابراین باید به سمت افزایش مهارت‌آموزی افراد جویای کار گام برداریم.

غنیان بابیان اینکه طی سال ۹۶ در استان سمنان یک هزار و ۲۱۳ نفر کارورز واجد شرایط در سامانه کارورزی ثبت‌نام کردند افزود : از این تعداد ۲۰۸ نفر عقد قرارداد داشتند که با توجه به رویکرد مهارت‌آموزی در فارغ‌التحصیلان امیدواریم امسال افراد بیشتری در این سامانه ثبت‌نام کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 19 فروردین 1397، کدخبر: 6493442، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
واقعا این امار در این بیکاری خیلی خیلی مارو به اینده استان امیدوار میکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین