پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۶۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
احزاب و رسانه در شفاف‌سازی جامعه یاری دهنده باشند تصریح کرد : احزاب با نظر کارشناسی و دلسوزانه انتقادات و پیشنهادات خود را برای توسعه استان بیان کنند.
شعار سال: احزاب و رسانه در شفاف‌سازی جامعه یاری دهنده باشند تصریح کرد : احزاب با نظر کارشناسی و دلسوزانه انتقادات و پیشنهادات خود را برای توسعه استان بیان کنند.

دکتر مصطفی سالاری در دیدار با اعضای خانه احزاب استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد بر ضرورت فعالیت آزاد و کم دغدغه احزاب تاکید کرد و افزود : چنانچه احزاب با انسجام ، تعامل ، گفتگوی مبتنی بر منطق و دلسوزانه، نقدها را بیان کنند در حقیقت امر به معروف و نهی از منکر کرده‌اند.

نماینده عالی دولت در گیلان امر به معروف و نهی از منکر را فریضه دینی و دارای ساز و کار و ساختار امروزی دانست و تصریح کرد:  اصل این فریضه مبتنی بر باورهای دینی و قدمت آن برابر با طول عمر دین ما می باشد اما روش اجرای آن روشی امروزی است.

استاندار گیلان گفت: چنانچه به جای در نظر گرفتن منافع شخصی و گروهی با نگاه منافع ملی به مسائل بنگریم بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه راهکار مبارزه با فساد تنها تشکیل کمیته و ستاد نیست افزود: چنانچه ساز و کار نظارت مردمی، متشکل از نظام صنفی، حزبی و رسانه ای  ایجاد گردد مطمئناً خواهیم توانست به صورت واقعی با فساد مبارزه کنیم.

دکتر سالاری افکار عمومی را مانع  بروز فساد در جامعه دانست و اظهار داشت: چنانچه افراد در محیط شفاف، آزادانه انتقاد کنند، افکار عمومی اجازه بروز فساد در جامعه را نخواهد داد.

استاندار گیلان ساختار فعلی احزاب را با مشکلاتی مواجه دانست و افزود: در احزاب نباید انتصاب‌ها به صورت سلسله مراتبی و از بالا به پایین انجام گیرد بلکه باید عکس این صادق باشد.

دکتر سالاری گفت : احزاب می‌توانند در حل مشکلات جامعه تاثیر گذار باشند

استاندار گیلان با یادآوری تحریم‌های ناجوانمردانه و محدودیت‌ها ی دشمنان در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در آن دوران همه ملت با اتحاد و همدلی تحریم‌ها را پشت سر گذاشتند و امروز نیز باید وحدت را به مفهوم واقعی در جامعه ایجاد کنیم .

دکتر سالاری بر ضرورت تبدیل تهدیدها به فرصت تاکید کرد و افزود: باتوجه به تغییرات نرخ ارز می توان شرایط مطلوبی را برای رونق صادرات و تولید کنندگان فراهم کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه امروز، زمان کارهای جناحی نیست تصریح کرد: انجام فعالیتهای جناحی، کشور را دچار مشکل خواهد کرد.

وی برضرورت بهره‌گیری از فرصت کاهش محدودیت‌ها با کشورهای حوزه دریای خزر تأکید و با بیان اینکه گیلان زمانی در تجارت صاحب نام بود اظهار داشت : شرایط ایجاد شده فرصتی برای بازگشت دوران طلایی گیلان در تجارت خواهد بود.

استاندار گیلان بر ضرورت حرکت واقع بینانه در جهت رشد استان تأکید و تصریح کرد: توسعه گردشگری گیلان بسیار حائز اهمیت است اما اینگونه نیست که تمام اقتصاد استان را به گردگشری گره بزنیم.

دکتر سالاری نخستین مزیت گیلان را کشاورزی دانست و خاطر نشان کرد : باتوجه به عقب ماندگی‌های بخش گردشگری استان نیازمند توجه بیشتر به این حوزه در جهت جبران گذشته هستیم.

استاندار گیلان در خطاب به جمع حاضر گفت: همان گونه که در این نشست برادران اصلاح طلب، اصولگرا و اعتدالی دور هم گرد آمده ا‌ید، امیدوارم کمک کنید تا فضای جامعه تبدیل به فضای کار و همدلی گردد.

وی بهره گیری از ظرفیت‌های استان را تحت تأثیر تحریم‌ها ندانست و اظهار داشت : باید با تمام توان در جهت حل مشکلات مردم تلاش کنیم.

دکتر سالاری با بیان اینکه با اراده، همگرایی و وحدت به سهولت خواهیم توانست از مشکلات عبور کنیم تصریح کرد: باید صادقانه برای مردم کار کنیم.

وی سخنان مطرح شده از سوی حاضرین را از دغدغه‌های عمومی جامعه دانست و افزود: در قبال دغدغه‌های به حقی که مطرح کردید مسئولیت داریم.

استاندار گیلان ابراز امیداری کرد: انشاء ا... بتوانیم با کمک شما و مردم در مسیر کاهش مشکلات جامعه گام برداریم.

وی ابراز امیدواری کرد: باید شرایطی را فراهم کنیم تا گیلان را به جایگاه واقعی که زیبنده آن است برسانیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 25 تیر 1397، کدخبر: 729671 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
مسئولین اگر شفاف سازی کنند برای مردم مردم می توانند راحت تر به مردم اعتماد کنند
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین