پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۰۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
استاندار گیلان گفت: در ایجاد واحدهای فرآوری محصولات کشاورزی با توجه به سازگاری با محیط زیست و منابع طبیعی، استثنا قائل شده ایم و دستگاه‌ها در این خصوص اطلاع رسانی شایسته‌ای داشته باشند

شعار سال : استاندار گیلان گفت: در ایجاد واحدهای فرآوری محصولات کشاورزی با توجه به سازگاری با محیط زیست و منابع طبیعی، استثنا قائل شده ایم و دستگاه‌ها در این خصوص اطلاع رسانی شایسته‌ای داشته باشند.

مصطفی سالاری روز دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، به هدف‌گذاری صورت گرفته برای تدوین طرح‌ها به صورت 2 برابر سهم تعیین شده برای شهرستان‌ها اشاره و اضافه کرد: طرح‌های معرفی شده 1.7 برابر سهم هر شهرستان است که با این رقم به میانگین هدف‌گذاری شده نزدیک شده‌ایم.
وی برضرورت افزایش سرعت بررسی پرونده‌ها و پرداخت تسهیلات در سطح بانک‌ها تأکید کرد و گفت: مدیران بانک‌های عامل استان در خصوص شهرستان‌هایی که از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند، برای تغییر رویه با جدیت ورود کنند.
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه نباید کیفیت پرداخت تسهیلات را فدای کمیت آن کنیم، اظهار داشت: پرداخت تسهیلات باید منجر به ایجاد شغل شود تا وام گیرندگان با درآمد حاصل از آن بتوانند اقساط را پرداخت کنند.
وی ادامه داد: باتلاش‌های صورت گرفته در این جلسه شاهد رشد پرداخت تسهیلات نسبت به گذشته هستیم که امیدوارم این روند استمرار داشته باشد ضمن اینکه باید با استمرار تلاش‌های موجود علاوه بر افزایش میزان پرداخت‌های تسهیلات از هرگونه انحراف نسبت به اهداف تعیین شده جلوگیری شود.
سالاری به وجود ظرفیت‌ها و محدودیت‌های مختلف در استان گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی متوسط و بزرگ در استان گیلان صرفاً در شهرک‌های صنعتی تعریف می‌شوند که پرداخت این تسهیلات به آنان مقدور نیست و یکی از دلایل وجود فاصله بین استان گیلان با استان‌های دیگر محدودیت‌هایی از این قبیل است.
وی با اشاره به اینکه میزان ایجاد اشتغال در واحدهای کوچک نسبت به واحدهای متوسط و بزرگ بیشتر است، اظهار داشت: تأکید ما این است تا طرح‌های واحدهای تولیدی به غیر از محدوده طرح‌های هادی که منجر به تخریب محیط زیست و منابع طبیعی می‌شود، اجرا نشود.
وی خاطر نشان کرد: پرداخت تسهیلات با مبالغی همچون 10 میلیارد تومان برای ایجاد تنها 50 ظرفیت شغلی جزء اولویت‌های ما نیست.
نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر اینکه حفظ محیط زیست در استان‌های شمالی نسبت به استان‌های دیگر از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: با وجود تراکم جمعیتی در استان‌های شمالی باید بکوشیم سهم بیشتری از تسهیلات اشتغالزایی را دریافت کنیم.
سالاری با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در گیلان در بخش خدمات و گردشگری طرح‌های بیشتری را به خود اختصاص داده، گفت: در پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی انحراف از هدف‌گذاری تعیین شده بسیار است که تلاش کردیم در معرفی طرح‌ها برای افراد صرفاً بدهی ایجاد نشود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 15مرداد97، کد خبر: 82993358، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
ا.ف75
مگر اینکه این ها به مشکل جدی بخورن تا بخوان یکم هوای کشاورزی رو داشته باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین