پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۹۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: واحدهای تولیدی استان در سال رونق تولید در هیچ شرایطی تعطیل نمی شوند و دولت با ارائه تسهیلات از آنها حمایت می کند.

شعارسال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: واحدهای تولیدی استان در سال رونق تولید در هیچ شرایطی تعطیل نمی شوند و دولت با ارائه تسهیلات از آنها حمایت می کند.

فرهاد دلقپوش روز پنجشنبه در بازدید از تعدادی واحد تولیدی در آستارا افزود: در سال گذشته ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای رونق واحدهای تولیدی استان گیلان اختصاص یافت و از آن میزان، پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به واحدها پرداخت و مابقی به بانک‌های عامل معرفی شده است و خط تولید هیچ واحدی، در صورت بدهی به بانک نیز نباید تعطیل شود.

وی بیان کرد: تا پایان سال جدید حداقل ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به واحدهای تولیدی و صنعتی استان پرداخت خواهد شد و با صدور مجوزهای واحدهای جدید، برای حدود هشت هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

دلقپوش افزود: سه هزار و ۱۲ واحد صنعتی در گیلان فعال است و با ارائه تسهیلات، از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای راه اندازی واحد و ناحیه صنعتی حمایت می‌کنیم.

وی بیان کرد: در اختصاص اعتبار به شهرستان‌ها شاخص‌های جمعیت و تعداد واحدهای فعال لحاظ می‌شود و باز پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به دو سال افزایش یافته است و بانک‌ها می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیارد ریال به هر متقاضی تسهیلات، سرمایه در گردش ارائه کنند.

دلقپوش گفت: ۵۳ واحد صنعتی در آستارا با ظرفیت اشتغال ۶۸۱ نفر فعال است و برای راه اندازی ۴۴ واحد صنعتی جدید با ظرفیت اشتغال ۹۴۳ نفر مجوز صادر شده است.

رئیس سازمان صمت گیلان گفت: از تولید صادرات محور در آستارا حمایت می‌کنیم و سال گذشته ۲۹۵ میلیارد ریال اعتبار برای رونق صنعت و تولید این شهرستان اختصاص یافته بود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان، از مبادی مهم صادرات و واردات کشور است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار : 10 خرداد 98، کد خبر:83334407 www.irna.ir،

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
0
0
همین آقای دلقپوش که می فرمایند در هیچ شرایطی حالا خدایی نکرده هزار سال بعد خدا اون روز رونیاره برای مردم گیلان عزیز اگر تعطیل بشه همین آقا میفرمایند که بنا به ایندلایل و هزارجور حرف انقد با قاطعیت حرف نزنید حداقل اینو تجربه ثابت کرده در عالم سیاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین