پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۳۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
رییس خانه احزاب ایران با اشاره به برنامه ایجاد دفتر نمایندگی خانه احزاب در کشور، گفت: تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال 96 در تمام استان ها دفتر نمایندگی خانه احزاب راه اندازی می شود.
شعارسال: قدرت الله حشمتیان روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری انتخابات شورای اجرایی دفتر نمایندگی خانه احزاب استان سمنان، در جمع خبرنگاران، با بیان این که احزاب ضربه گیر نظام هستند، افزود: احزاب پلی میان دولت و ملت برای کمک و یاری به مردم در صحنه هستند و حضور احزاب فعال در استان ها ضروری است.

وی تاکید کرد: خانه احزاب بر اساس آیین نامه به وجود می آید و در خانه احزاب جریان های مختلف در کنار هم و برای ایجاد وحدت و همدلی در کشور تلاش می کنند.

رییس خانه احزاب ایران یادآور شد: احزاب مردم هستند و بی توجهی به احزاب به معنی بی توجهی به مردم است، دولت نیز باید توجه کامل به احزاب داشته باشد و در کنار احزاب باشد و امکانات در اختیار احزاب قرار دهند.

حشمتیان افزود: احزاب نقش بسیار پر رنگی در انتخابات می توانند داشته باشند و می توانند مردم را به پای صندوق رای بیاورند و انتخابات پرشور و پرشعف داشته باشیم.

وی گفت: خانه احزاب ایران این دوره به صورت فراکسیونی در کشور تشکیل شده است، هفت نفر اصول گرا، هفت نفر اصلاح طلب و هفت نفر مستقل و اعتدال گرا در خانه احزاب ایران حضور دارند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این 21 نفر عضو شورای مرکزی، هرکدام از این جناح ها سه نفر عضو علی البدل دارند و هیات بازرسی نیز از هر سه جریان وجود دارد.

حشمتیان خاطرنشان کرد: در خانه احزاب و در کشور هر سه جریان اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل در کنار هم جمع شده اند و برای وحدت و پیشبرد اهداف مملکت اسلامی ایران با توجه به وصایای امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در تلاش هستند.

وی با بیان این که احزاب برای همه مقاطع و برای همه فصول هستند، تاکید کرد: فعالیت احزاب فقط برای انتخابات نیست و خانه احزاب تا کنون سه همایش با موضوع های اقتصاد مقاومتی و مشکلات احزاب برگزار کرده است.

وی گفت: این ششمین دوره خانه احزاب در کشور است، خانه احزاب از دولت اصلاحات شروع شد اما به علت برخی از کم لطفی های دولت نهم و دهم خانه احزاب تعطیل شد و دوباره خانه احزاب در دولت تدبیر و امید آغاز به کار کرده است و هدف اصلی آن جلوگیری از فقر و فساد اجتماعی و اقتصادی است.

رییس خانه احزاب ایران یاد آور شد: دفتر نمایندگی خانه احزاب در سمنان به عنوان سومین نمایندگی خانه احزاب استان‌های کشور و بعد از استان های زنجان و یزد راه اندازی شد.

256 حزب در کشور در سه جریان دارای مجوز هستند ولی 187 عضو خانه احزاب هستند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 27 بهمن 1395، کدخبر: 82431445 (5839427)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0
0
یارو تازه از خواب بیدار شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین