پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۹۴۵
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
پس از انتشار برخی خبرها مبنی بر سفر رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به کره جنوبی، سفارت واشنگتن در سئول این خبر را تایید کرده است.

شعار سال: در حالی که تنش‌ها بین آمریکا و کره شمالی ادامه دارد، رئیس عالی‌ترین نهاد اطلاعاتی ایالات متحده به سئول سفر کرده است.

روزنامه «چوسون ایلبو» کره‌جنوبی خبر داد که رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به سئول سفر کرده و «مذاکراتی پشت درهای بسته» با رئیس سازمان جاسوسی کره جنوبی و همچنین مقام‌های ارشد دولت این کشور داشت.

به گزارش این روزنامه، مایک پمپئو در دیدارهایش جزئیاتی از مواضع دولت دونالد ترامپ درباره کره شمالی را شرح داده و همچنین وضعیت داخلی رهبری کره‌ شمالی را ارزیابی کرده است.

به دنبال انتشار این خبر، ‌ سفارت آمریکا در کره جنوبی سفر رئیس سیا به سئول را تایید اما اعلام کرده که سفر کوتاه پمپئو برای یک «نشست داخلی» با مقامات و نیروهای آمریکایی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، یک مقام سفارت واشنگتن اعلام کرده که رئیس سیا برای گفت‌وگو با فرماندهی نیروهای آمریکایی در کره جنوبی و مقام‌های سفارتخانه وارد سئول شده و قرار نیست با هیچ یک از مقام‌های کاخ ریاست جمهوری و یا نامزدهای انتخاباتی دیدار کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی مشرق، تاریخ انتشار 11 اردیبهشت 96، کد مطلب: 718051: www.msahreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین