پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۱۴۱
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، نمادی از اقتدار و مردم‌سالاری دینی است و همواره بعنوان یک حماسه سیاسی از آن یاد می‌شود.

شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در همایش بصیرت فرماندهان آجا در جمع فرماندهان و کارکنان ارتش در استان لرستان طی سخنانی ضمن تبریک ایام شعبانیه با بیان اینکه دشمنان منطقه‌ای و استکبار جهانی همواره از هر فرصتی برای ضرب زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند، تصریح کرد: باید توجه داشت که برگزاری انتخابات باشکوه علاوه بر ارتقای امنیت کشور، موجب افزایش عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی و پشتوانه‌ای قدرتمند برای خدمتگزاران در مقابله با زیادی خواهی‌های دشمنان است.

به گزارش نامه نیوز، نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر دو پایه اسلامیت و جمهوریت و بر مبنای آرای و مشارکت مردم شکل گرفت، خاطرنشان کرد: برپایی نظام مردم سالاری دینی در ایران اسلامی خط بطلانی بر برداشت های نادرستی که از سوی دشمنان القا می شد، کشید.

وی در ادامه با برشمردن ویژگی های انتخاب در نظام اسلامی و تفاوت آن با دموکراسی غربی، انتخاب اصلح و رأی دادن بعنوان یک وظیفه شرعی را از جمله این ویژگی ها دانست و افزود: حق الناس بودن رأی در نظام مردم سالاری دینی از تخلف و فساد در انتخابات جلوگیری می کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نقش انتخابات در ارتقای امنیت ملی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین کارکردهای انتخابات ارتقای امنیت کشور در داخل و حتی خارج از مرزهاست چرا که برگزاری انتخابات رضایت گروه‌های سیاسی و اجتماعی را بدنبال خواهد داشت و در نهایت باعث تعادل و ثبات و ارتقای امنیت موثر در سطح جامعه خواهد شد.

وی در پایان به معرفی خصوصیات رئیس جمهور منتخب مردم به شاخص ها و معیارهایی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در این خصوص فرمودند، اشاره کرد و افزود: رئیس‌ جمهور منتخب باید دارای ویژگی‌های ولایت مداری، مردمی بودن، تدین، امانتداری، صداقت و کارایی، شجاعت و اعتماد به نفس و ایستادگی در مقابل دشمنان باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری نامه نیوز، تاریخ انتشار 13 اردیبهشت 96، کد مطلب: 403249 : www.namehnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین