پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۲۱۷
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
منابع عراقی از بازداشت یکی از نزدیکان ابوبکر البغدادی در استان صلاح الدین و نیز جنایت جدیدی که تکفیری ها در منطقه نزدیک مرز عراق با سوریه مرتکب شده اند و ۲۵ غیرنظامی را کشته اند، خبر دادند.

شعار سال: یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد که یکی از نزدیکان ابوبکر البغدادی سرکرده داعش در کمینی در استان صلاح الدین بازداشت شده است.

این منبع بیان کرد: نیروهای پلیس الدجیل در استان صلاح الدین موفق به بازداشت مثنی ابراهیم عبد البدری یکی از نزدیکان ابوبکر البغدادی در این منطقه شده اند.

منبع عراقی افزود: وی در جریان بازجویی ها به وابستگی به داعش اعتراف کرد.

از سوی دیگر عبدالرحیم الشمری رئیس کمیسیون حقوق بشر پارلمان عراق گفت: داعش ۲۵ آواره را در نزدیکی منطقه مرزی عراق با سوریه، کشته و ۱۰۰ نفر دیگر را زخمی کرده است.

وی با اشاره به استفاده داعش از انواع سلاح برای کشتن این آوارگان افزود: داعش مرتکب کشتار غیرنظامیان سرگردان در نزدیکی مناطق مرزی با سوریه شده است و بیشتر کشته و زخمی شدگان را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

الشمری به ربودن صدها غیرنظامی از سوی داعش و سرقت خودروهای آوارگان از سوی تکفیری ها اشاره کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک، تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1396، کدمطلب: 690444، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین