پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۳۷۹
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴
آنچه سایه جنگ را از سر کشور کم کرده است رشادت های ملت غیور و مخصوصا دلیر مردان خطه کرمانشاه است.

شعار سال: سیدابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شامگاه سه شنبه در جمع مردم کرمانشاه با بیان اینکه وضع موجود کشور با آنچکه از امکانات، ثروت، نیروی انسانی جوان و خلاق و منابع خدادادی... داریم همخوانی ندارد. این زیبنده دولت اسلامی نیست.

ما یا می توانیم با تکیه بر توان داخلی و نیروی انسانی کشور را بسازیم و یا برای حل مشکلات مردم را معطل بیگانه نگه داریم. آیا هیچ کشوری را بیگانه به سعادت رسانده است؟

همانطور که در دفاع مقدس حضور مردم کار را یکسره کرد در اقتصاد نیز حضور مردم کار را به سامان می رساند. تصوی دولت دردی را دوا نمی کند و باید کار را به مردم سپرد. وضعیت کنونی قابل تحمل و ادامه نیست.

چرا با این همه منابع می گویند امکان ایجاد شغل وجود ندارد؟ این دولت ۷۰۰ هزار میلیارد تومان پول خلق شد. این برای کارخانه ها بود؟ اینکه این نقدینگی را دولت بدهد به چند نفر که آنها هم بروند سودش را بگیرند قابل قبول نیست

اگر دولت فقط بدهی دو نفر از بدهکاران بانکی بگیرد و به جوان ها بدهد مشکل وام ازدواج ۵۰۰ هزار جوان بر طرف می شود

دولت می گوید مسکن مهر را تا پایان سال حل میکنیم... اگر می توانستید حل کنید چرا ۴ سال است مردمی را که فرش زیر پایشان را فروختند معطل کردید؟ معلوم است که کمکاری می شود؟

ستاره خلیج فارس را وقتی این دولت از دولت قبلی تحویل گرفت فقط یک سال زمان نیاز داشت برای تکمیل. این کمکاری که ۴ سال این پروژه معطل کردید چقدر دلار را برای واردات بنزین هدر داد؟

مشکل ما در کشور که منابع را هدر می دهد مفاسد اقتصادی است.

ما کار کارشناسی کردیم با بررسی آمایش سرزمینی به وسیله مجرب ترین کارشناسان دانشگاهی. می شود با منابع داخلی و نیروی انسانی داخلی و با قطع امید از خارجی ها بحران بیکاری را حل کرد. چطور می گویند نمی شود؟

۷ واحد فاصله طبقات اجتماعی در این دولت بیشتر شده است. این کاملا امکان دارد که دهکهای پایین جامعه با گرفتن یارانه بیشتر وضعشان تغییر کند.

از سوی دیگر آن بالاها نشسته اند و مالیات نمی دهند اما روز به روز مالیات مردم کوچه و بازار را زیاد می کنیم... کوله بر ها را ممانعت می کنیم ولی از آنسو کانتینر کانتینر قاچاق وارد می شود!

چرا بعضی ها می گویند نمی شود مشکلات را حل کرد؟ مردم از این دعواهای سیاسی خسته شدند. مردم دولتی می خواهند که دولتمردانشان کاسب و تاجر نباشند... دولت اهل کار می تواند اشتغال را حل کند.

اولین کسی که باید ضد فساد باشد رئیس دولت است. استانداران و فرمانداران باشند. باید امکان اینکه کسی بتواند به بیت المال دست درازی کند را از بین ببریم.

ظرف ۶ ماه تمام موارد و گلوگاه های فساد را به مردم گزارش می دهیم و مواردی که قانون بخواهد را به مجلس ارائه خواهیم داشت.

خط قرمز مبارزه با فساد نداریم.

استان کرمانشاه بیکار ترین استان ایران است‌. چرا ۶۰ درصد کارخانه ها و تولیدی های این استان غیر فعال یا نیمه فعال است؟ سالانه با در نظر گرفتن کف نقدینگی که دولت می تواند برای اینها در نظر بگیرد می شود چرخ کارخانه ها را به گردش در آورد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی سراب روانسر، تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1396، کد مطلب : 292821: www. sarabravansar.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین