پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۶۴۴
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
پس از پاره‌کردن بنرها، سوزاندن پوسترها، قطع برق همایش‌ها، پلمب و برخورد فیزیکی با حامیان حسن روحانی، رقبای او مترصد آن شده‌اند تا در کنار استفاده از روش‌های منسوخ و غیراخلاقی برای حذف رئیس دولت یازدهم، دست به فعالیت‌های فرهنگی هم بزنند.
شعارسال: از همین روی اقدام به ساخت مستند و فیلم کوتاه علیه حسن روحانی و دولتمردانش کرده‌اند و تمامی ساخته‌های خود را نیز در یک دی وی دی جای داده‌اند و در حال توزیع آن در اماکن مذهبی و جاده‌های کشور هستند.

* تخریب در کنار عوارضی!

داستان از این قرار است که روز جمعه همزمان با جشن نیمه‌شعبان در جاده قم- تهران، افرادی هنگام توقف خودروها در عوارضی، دی وی دی‌های بی‌نام و نشانی را در میان سرنشینان ماشین‌ها توزیع می‌کردند که پس از گذاشتن آنها در دستگاه پخش‌کننده دی وی دی، کاشف به عمل می‌آمد که هر یک شامل 2 مستند تخریبی علیه روحانی و مستند انتخاباتی ابراهیم رئیسی است! نکته جالب توجه آن است که توزیع‌کنندگان این دی وی دی‌ها، در مقابل چشمان... این محصولات شبه‌فرهنگی(!) خود را در میان اتومبیل‌ها، پخش می‌کردند و کسی هم خرده‌ای به آنها نمی‌گرفت و ظاهرا هم با این اتفاق مشکلی نداشتند!

* محتویات دی وی دی

هنگامی که دی وی دی توزیع شده در عوارضی جاده قم- تهران را در دستگاه پخش‌کننده قرار دادیم، منویی از محتوای این دی وی دی باز شد که قابل توجه بود. مستند فروشنده، مستند آرزو و مستند تبلیغاتی ابراهیم رئیسی روی صفحه نمایشگر ظاهر شد. با پخش مستند «فروشنده» دریافتیم که هدف از ساخت آن، تخریب حسن روحانی و دستگاه دیپلماسی او بوده است. فیلمی از موسسه فانوس که در پوستر تبلیغاتی‌اش، حاصل کار مستند‌سازان مستقل و گمنام عنوان شده، اما تهیه‌کنندگی آن برعهده «م.ک» مدیر تولید برنامه ثریا بوده است. سازندگان مستند فروشنده که نامش برگرفته از فیلم پرافتخار اصغر فرهادی است(!) وزارت خارجه دولت را امتیازدهندگان و در واقع فروشندگانی خوانده‌اند که فریب غرب را خورده‌اند و دارایی‌های آن را دودستی تقدیم کشورهای خارجی کرده‌اند. در این مستند، بدون هیچ ابایی محمدجواد ظریف را دست پرورده‌ای برای بنیاد راکفلر می‌خوانند که ناآگاهانه سیاست‌های آنها به‌دنبال پیاده‌کردن طرح و نقشه آنهاست. در نظر آنها همه اتفاقات سیاسی این چهار سال یک طراحی از سوی بیگانگان بوده است. سازندگان «فروشنده»

حسن روحانی را جای نویل چمبرلین و برجام را جای معاهده مونیخ نشاندند و فضای جهان را با سال ١٩٣٨ مقایسه کردند. مستند بعدی این دی وی دی، مستند «آرزو» است که وزارت بهداشت دولت را هدف گرفته است. کمپانی سازنده آن «سفیر فیلم » نام دارد و کارگردان آن هم حسین خداپرست است. در ابتدای این مستند کودکان دبستانی را نشان می‌دهد و سوالاتی از آنها پرسیده می‌شود. در این مستند، خاطرنشان می‌شود که با وجود طرح تحول سلامت همگانی تعرفه‌های پزشکی افزایش یافته و در دولت هیچ ساز و کاری برای کنترل آن وجود ندارد. و در نهایت آخرین مستند دی وی دی‌های عوارضی، مستند تبلیغاتی سید ابراهیم رئیسی است که بنا به گفته اسحاق جهانگیری بدون در نظر گرفتن عزت مردم، به منازل فقرا با دوربین فیلمبرداری(!) سرزده رفته و با آنها به گفتگو نشسته است.

* توجیه هدف توسط وسیله!

نگاه ماکیاولیستی رقیبان دکتر روحانی مبنی بر توجیه وسیله توسط هدف را می‌توان از تازه‌ترین استراتژی آنها برای تخریب حسن روحانی و کم‌کردن آرای او دریافت. آنها در کنار بهره‌گیری از روش‌های خشونت‌آمیز و غیراخلاقی خود، این بار با استفاده از فرهنگ دست به تخریب روحانی زده‌اند! در این دی وی دی نقاط طلایی دولت را نشانه رفته‌اند. یعنی حوزه سیاست خارجی و حوزه بهداشت دولت یازدهم که بنا به گفته قاطبه کنشگران سیاسی کشور، بهترین عملکرد را در طول 37 سال انقلاب از خود نشان داده‌اند و درصدد بوده‌اند تا توسط فعالیت‌های فرهنگی وجهه دولت را آن هم از راه تخریب نقاط قوتش، مخدوش کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی روزنو، تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1396، کدخبر: ۲۶۵۲۳۳، www.roozno.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین