پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۹۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
وزیر کشور گفت: در این دوره به نمایندگان کاندیداها در شعبه اخذ رای اجازه داده شده تا پایان شمارش آرا و تجمیع حضور داشته باشند.
شعارسال: عبدالرضا رحمانی فضلی در برنامه زنده گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما عنوان کرد: در این دوره به نمایندگان کاندیداها در شعبه اخذ رای اجازه داده شده تا پایان شمارش آرا و تجمیع حضور داشته باشند.

وزیر کشور با بیان اینکه تا دیروز نظرسنجی‌های معتبر مشارکت ۷۲ درصد مردم را در انتخابات تایید کرده‌اند، گفت: در یکی دو روز آینده این رقم افزایش پیدا خواهد کرد. با توجه به انصراف‌ها و ائتلاف‌هایی که انجام گرفته پیش‌بینی ما این است که نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری در مرحله اول مشخص می‌شود و دیگر نیازی به برگزاری مرحله دوم انتخابات نیست.

او ادامه داد: حدود یک و نیم میلیون نفر عوامل اجرایی و نظارتی، ۳۵۰ هزار عامل امنیتی، ۷۰ هزار بازرس، ۶۴ هزار شعبه و حدود ۱۰۰ هزار نفر نماینده فرمانداران برای برگزاری انتخابات پیش‌بینی شده است. ما کاملا مهیای برگزاری انتخابات هستیم و هیچ دغدغه‌ای در این زمینه نداریم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1396، کدخبر: 472822، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
0
0
فکر می کنم از چیزی ترسیده یا نسبت به چیزی داره واکنش نشون می ده که می گه اعلام یکباره نتایج انتخابات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین