پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۴۴۸
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
معاونت صنایع‌دستی در راستای ایجاد فضای ویژه برای تولیدات ایرانی، موفق به اختصاص فضایی مناسب و آماده‌سازی شده برای راه‌اندازی گالری ملی صنایع‌دستی در کاخ موزه سعدآباد شد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی معاونت صنایع دستی کشور؛ علی حاجی شیزری مدیرکل توسعه و ترویج معاونت صنایع دستی در این باره گفت: این فضا به متراژ ۱۴۰ متر مربع در طبقه همکف، جنب رستوران جدید کاخ موزه سعدآباد در نظر گرفته شده است که در طبقه زیرین آن نیزدو اتاق با فضای ۴۰ متر مربع وجود دارد که قابلیت استفاده در حوزه صنایع دستی را دارد.

وی افزود: فضای مذکوردر روز ۳خرداد ماه با حضور نماینده‌ای از معاونت میراث فرهنگی، معاونت توسعه منابع انسانی، مدیریت مجموعه تاریخی فرهنگی سعدآباد و معاونت صنایع‌دستی صورتجلسه و در اختیار این معاونت قرار داده شد.

شیزری ادامه داد: این مکان هم اکنون در حال آماده سازی برای کاربری مورد نظر است و در آینده نزدیک برای نمایش و عرضه صنایع دستی اصیل ایران به صورتی کاملا تخصصی با حضور مسئولین ذیربط به عنوان گالری ملی صنایع دستی افتتاح خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: مقرر است در این گالری صنایع دستی ایرانی از تمامی استان‌های کشور در فضایی ویژه به نمایش عموم گذاشته شود، البته در ابتدا نمایشگاهی از حصیرهای استان‌های جنوبی کشور که در طرح پیوند شرکت داشتند در این گالری به نمایش گذاشته می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 7 خرداد 96، کد مطلب: 3990715: www.mehrnews.comr

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین