پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۷۳۱
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
۱۲ نفر از نمایندگان مجلس در تذکر کتبی مشترک به رئیس جمهور از اصرار وی بر سند ۲۰۳۰ انتقاد کردند و هشدار دادند که در صورت تکرار، سوال از رئیس جمهور در دستور قرار می گیرد.

شعارسال: در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی قرائت شد.

بر این اساس سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در تذکر کتبی به حسن روحانی رئیس جمهور عدم ابلاغ رسمی حذف سند ۲۰۳۰ که به دنبال حذف اخلاق از نظام آموزشی کشور است انتقاد کرد و هشدار داد.

همچنین جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت به همراه ۱۰ نماینده دیگر در تذکر مشترک به رئیس جمهور اظهار داشتند به جای عذرخواهی از مقام معظم رهبری، تاکید می کنید که از سند ۲۰۳۰ نمی گذرم! در صورت تاکید و تکرار، سوال از رئیس جمهور را در دستور قرار می دهیم.

فریدون احمدی نماینده مردم زنجان نیز در تذکر به رئیس جمهور خواستار بازنگری در ترکیب کابینه جدید و جلوگیری از تکرار کابینه پیرمردها شد.

احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان نیز در تذکر به وزیر آموزش و پرورش خواستار توضیح درباره علت عدم نظارت قوی بر عملکرد مدیران ادارات آموزش و پرورش شد.

روح الله حضرت پور و نادر قاضی پور نمایندگان مردم ارومیه نیز در تذکر مشترک به وزرای کشور اطلاعات و دفاع خواستار برخورد با کشور ترکیه و اقلیم کردستان شمال عراق به دلیل اعزام تروریست به داخل مرزهای ایران و به شهادت رساندن مرزبانان کشورمان شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 10خرداد1396، کدخبر: 3993458: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین