پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۳۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی سند ۲۰۳۰ در این کمیسیون گفت:‌ پیام رهبری در این رابطه فصل‌الخطاب است وپس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب پرونده ۲۰۳۰ بسته شد.

شعارسال: فاطمه سعیدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی سند آموزش 2030 در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: روز گذشته سند آموزش 2030 با حضور وزیر آموزش و پرورش و نمایندگان وزارت علوم به صورت کلی بررسی و تأکید شد آخرین تصمیم فصل الخطاب رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: آموزش و پرورش اجرای سند 2030 را متوقف کرده است وزیر آموزش و پرورش با ابلاغ دولت به معاونان خود اعلام کرده بود که اجرای این سند را متوقف کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در ایام انتخابات و حتی پس از توقف اجرای سند 2030 با سخنان رهبری، شاهد بودیم که در رابطه با 2030 سخنرانی‌هایی مطرح و شب نامه‌هایی توزیع شد که به تخریب آموزش و پرورش منجر و این مقوله تضعیف آموزش و پرورش را به همراه داشت بنابراین بنده به عنوان یکی از اعضای کمیسیون آموزش مجلس درخواست کردم که وزیر اطلاعات به کمیسیون دعوت شود تا قضیه شب نامه‌ها و سخنرانی‌هایی که منجر به تخریب آموزش‌وپرورش و معلمان شد، ریشه یابی شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مجدد بررسی سند 2030 در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه خواهد داشت، گفت: پیام رهبری برای همه ما کفایت می‌کند تا سند 2030 را تمام کنیم و دولت و آموزش و پرورش نیز این کار را انجام داده‌اند البته اعلام شد که شاید برای روشن شدن افکار عمومی گزارشی در رابطه با سند 2030 اعلام شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید توجه داشت که مسئولان دولت و آموزش و پرورش با توجه به مسائل فرهنگی و دینی برای اجرای سند 2030 حق تحفظ گرفته بودند تا اجرای‌آن هماهنگ با ارزش‌های ملی و اسلامی ما باشد. مطالبی که در رابطه با 2030 در جامعه مطرح شده به ویژه ارائه آموزش‌های جنسی در مدارس به هیچ عنوان صحت ندارد و این موضوعات توهین به معلمان است چرا که می‌گویند این مسائل توسط آنها تدریس می‌شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و با پیام ایشان پرونده 2030 بسته شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت مشرق، تاریخ انتشار: 8خرداد1396، کدخبر: 730637: www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
0
0
جالب بود اما ناکافی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین