پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۴۲۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس سند ۲۰۳۰ را اشتباه بزرگ دیگری از جانب دولت یازدهم بیان کرد و گفت: دولت یازدهم با قبول سند ۲۰۳۰ عملاً از چاله به چاه افتاده است و با تذکر مقام معظم رهبری به هر شکلی تلاش می‌کند خود را از این مشکل خارج کند.

شعارسال: جبارکوچکی با اشاره به مشکلات دولت یازدهم به‌ویژه در بخش اقتصادی و اشتغال‌زایی اظهار داشت: روحانی در دولت چهارساله خود در بخش اقتصادی بدون توجه به مشکلات حاصل از رکود و بیکاری، تنها درصدد کاهش تورم با هدف جلب نظر مردم بوده است.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم رکوردار بیشترین سطح از رکود در طول تاریخ انقلابی کشور بوده است گفت: روند حرکت اقتصادی روحانی به شکلی بوده است که کشور در پایان چهارسال اول دولت وی بالاترین سطح از رکود در پس از انقلاب تاکنون را تجربه کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درباره پیشنهاد خود در جهت بازگشایی گره‌های اقتصادی کشور گفت: دولت با به گردش انداختن چرخ صنعت و گردشکری علاوه بر اشتغال‌زایی می‌تواند شرایط لازم جهت حذف رکود و به‌دنبال آن رفع تورم را ایجاد کند.

وی با اشاره به اهمیت هماهنگی بین کابینه وزرا و مجلس بیان داشت: بهره‌گیری روحانی از وزرایی با حاشیه سیاسی و یا پیر و فرسوده در کابینه که از انگیزه کافی برای خدمت به مردم برخوردار نبودند از دیگر مشکلات موجود در دولت یازدهم بوده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، سند 2030 را اشتباه بزرگ دیگری از جانب دولت یازدهم بیان داشت و افزود: دولت یازدهم با قبول سند2030 عملاً از چاله به چاه افتاده است و با تذکر مقام معظم رهبری به هرشکلی تلاش می‌کند خود را از این مشکل خارج کند.

کوچکی‌نژاد با اشاره به کارنامه ناسالم وزیر آموزش پرورش دولت روحانی ابراز داشت: وزیر آموزش پرورش دولت یازدهم همزمان با کسب رای اعتماد و با پیشنهاد نادیده گرفتن سند تحولی آموزش و پرورش و اجرای سند 2030 مخالفت خود را با نظام اعلام کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت موظف است هر چه زودتر اقدامی قاطع در ارتباط با سند 2030 انجام دهد افزود: این سند معامله‌ای بین‌المللی است و امضاء این سند و عدم اجرای آن کشور را دچار تناقض و مشکل در جامعه جهانی می‌کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار: 7خرداد1396، کدخبر: 476631: www.alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0
0
دارید بزرگش می کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین