پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۰۲۵
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به وعده‌های خود در انتخابات در حوزه‌های مختلف به‌ویژه اشتغال، معیشت و رونق اقتصادی عمل کند.

شعار سالاحمد همتی با اشاره به انتخابات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: لاریجانی بار دیگر با رأی اکثریت نمایندگان مردم در خانه ملت به‌عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

وی ادامه داد: لاریجانی شخصیتی ملی و بین‌المللی دارد؛ درست است که او در فراکسیون ولایت حضور دارد، ولی نقطه نظرات وی جامع است و همه فراکسیون‌های مجلس شورای اسلامی را پوشش می‌دهد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با تأکید بر اینکه لاریجانی باتجربه است و چند دوره ریاست مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود در کنار سایر مسؤولیت‌های دیگر دارد، تصریح کرد: وی گزینه‌ای خوب برای اداره مجلس شورای اسلامی بود و نمایندگان مردم در خانه ملت بر این مهم با رأی خود تأکید کردند.

وی با اشاره به لزوم تحقق وعده‌های انتخاباتی دولت در انتخابات اضافه کرد: دولت یازدهم زمانی روی کارآمد که کشور مشکلات داخلی و خارجی در شاخه‌های روابط بین‌الملل و تحریم‌ها داشت و در داخل شاهد ناامیدی و چالش‌هایی بودیم.

همتی با بیان اینکه طی چهار سال اخیر شرایط در این زمینه‌ها بهتر شده است، ولی هنوز مشکلاتی در حوزه‌های اقتصادی، معیشت مردم، اشتغال جوانان و حمایت از تولید ملی وجود دارد، گفت: روابط ما با کشورهای جهان بهتر شده است و امیدواریم در حوزه منطقه‌ای هم بیش از گذشته شاهد این توسعه باشیم.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با اشاره به اینکه باید جهش خوب اقتصادی را در دولت دوازدهم در راستای حل معضلات و مشکلات اقتصادی کشور و حرکت اقتصاد به سمت رونق و رفع مشکلات مردم شاهد باشیم، بیان کرد: دولت به وعده‌های خود در انتخابات در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در بحث اشتغال، معیشت و رونق اقتصادی عمل کند.

همتی با تأکید بر اینکه تعامل سه قوا برای رفع مشکلات کشور به‌ویژه در حوزه اقتصادی نیاز است، اظهار کرد: امیدواریم بیش از گذشته شاهد توسعه این تعامل بین سه قوا باشیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 13 خرداد 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۳۱۰۰۰۱۶۵۵، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین