پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۵۱۰
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
علی رضا آشناگر استاندار سمنان با بیان اینکه استانداری نسبت به رونق تولید نگاه ویژه‌ای دارد، گفت: در دو سال اخیر ۷۵۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید موسوم به بهین یاب در استان پرداخت شده است.
شعار سال: استاندار سمنان با بیان اینکه استانداری نسبت به رونق تولید نگاه ویژه‌ای دارد، گفت: در دو سال اخیر ۷۵۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید موسوم به بهین یاب در استان پرداخت شده است.

علی رضا آشناگر درباره وضعیت رونق تولید در استان سمنان و با بیان اینکه طی دو سال اخیر ۷۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی شامل صنعتی، معدنی و کشاورزی و دامپروری پرداخت شده است، بیان کرد: این میزان تسهیلات نشان از عزم دولت برای افزایش رونق تولید است.

وی با اشاره به نگاه مثبت دستگاه‌های عضو کارگروه رونق تولید استان سمنان به واحدهای تولیدی، افزود: در صدد هستیم تا واحدهای تملک شده توسط بانک‌ها در سطح استان به دلیل بدهی را به صفر برسانیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه غالب مشکلات واحدهای تولیدی استان سمنان، بدهی، مالیات، بیمه و مسائل کارگری، فقدان بازار و … است، تاکید کرد: طی دو سال اخیر خوشبختانه جهش خوبی در بخش‌های مختلف اقتصادی استان رخ داد و این رویه برای امسال هم ادامه می‌یابد.

آشناگر در ادامه با بیان اینکه در امسال نیز تدابیر لازم برای رفع مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی استان اندیشیده شده است، گفت: تلاش‌های خوبی برای رفع گرفتاری‌های واحدهای صنعتی و تولیدی انجام می‌شود.

وی افزود: نوسان قیمت ارز، قیمت مواد اولیه برای تولید کالا را افزایش داده و لذا برای جبران نقدینگی این واحدها باید سقف تسهیلات افزایش پیدا کند.

استاندار سمنان با بیان اینکه اولویت مهم اقتصادی امسال استان شناسایی و رفع موانع تولید است، بیان داشت: افزایش سقف تسهیلات رونق تولید با هدف جبران کسری نقدینگی واحدهای تولیدی به وزارت صمت پیشنهاد شده است.

آشناگر با اشاره به عزم خوب دستگاه‌های عضو کارگروه رونق تولید برای کمک به واحدهای تولیدی در سطح استان سمنان، ابراز کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی در خدمت صنعتگران هستند.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:29 اردیبهشت1398،کدخبر:4618702،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین