پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۲۹
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی مصوبه اخیر سنای آمریکا را شبیه پیمان شکنی مشرکان دانست و ابراز امیدواری کرد که آمریکایی ها رفتارهای دغل بازانه شان را کنار بگذارند.

شعار سال :‌ موید حسینی صدر در نطق میان دستور خود در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس ضمن تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان (ع) و شب یلدا ابراز امیدواری کرد که این شب شب دوستی، خیرخواهی و شادی برای ایرانیان باشد.

وی با محکوم کردن کشتار شیعیان نیجریه، افزود: مصوبه اخیر مجلس سنای آمریکا در راستای اشکال تراشی برای صدور ویزای کسانی که به ایران سفر کرده‌اند شبیه پیمان شکنی مشرکان است.امیدواریم آمریکایی ها از نجابت ایرانیان سوء‌استفاده نکنند و رفتارهای دغل بازانه شان را کنار بگذارند.

این نماینده مجلس با اشاره به تصویب برجام ، اصلاح قوانین مالی کشور و تامین اعتبار برای عمران شهرهای کوچک و کمک به شهرداری ها ، استخدام معلمان و حل مشکل هزینه های درمانی مردم در مجلس نهم خاطر نشان کرد: حالا که نوبت به بررسی برنامه ششم رسیده همه باید توجه کنند که دفاع از حقوق بیکاران و محرومان فراموش شدنی نیست و این مجلس متعلق به محرومان است.

حسینی صدر با بیان اینکه در کشوری با وجود 6 میلیون بیکار و یازده میلیون جوان که از سن ازدواجشان گذشته نمی توان یارانه را بدون اجرای اصل 29 قطع کرد، افزود: کسانی که تنها معاششان یارانه است، یا باید تحت تامین اجتماعی حقوق بگیرند یا یارانه شان ادامه یابد. دولت می‌تواند یارانه کسانی که از چند جا حقوق ده ، بیست میلیونی می گیرند را قطع کنند نه یارانه اندک تنگ دستان را .

وی با تاکید بر لزوم نصب دستگاههای دخانیات خوی برای رفع نگرانی 250 خانواده اضافه کرد سرانه ورزشی مردم خوی 0/35 درصد است و این رقم در کشور 0/61 درصد است این نشان می‌دهد شهرها و بخش های ما به شدت محروم است و به شدت با کمبود امکانات ورزشی مواجه هستیم و لازم است جبران مافات شود.

نماینده مردم خوی در مجلس در ادامه خواستار تکمیل دانشگاه نیمه تمام خوی ، پرواز روزانه در فرودگاه خوی، فعالیت 24 ساعته مرز رازی ، اتمام پروژه های راه ، بهداشت و شتاب گازرسانی به این منطقه شد.

حسینی صدر همچنین بر لزوم افزایش تعداد استان های کشور و تجدید نظر در تقسیمات کشوری تاکید کرد و این امر را موجب پرجمعیت شدن شهرهای مرزی و افزایش انگیزه سرمایه گذاری دانست.

وی در پایان گفت: عده ای بیت المال را غارت کرده‌اند و حالا با پول های کثیف رای و اعتبار می خرند که این به ضرر کشور است لازم است نهادهای نظارتی توجه کنند زیرا غارتگرانی که در زندان اوین هستند در حال خرید رای هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ نشرخبر : 30 آذر 1394 کد مطلب : 94093017854 www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین