پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۹۴۱۲۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
با وجود حضور پرشور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حلاوت این شیرینی در معدود حوزه های انتخابی با برخی جریان سازی ها و لایه کشی ها ،گویا به دهان مردم ننشسته و چالش زا شده است. بشکل کاملا مستقم می رویم روی اصل داستان یعنی انتخابات در شهرستان پاکدشت. جناب فاضل کارخانه ، فرماندار محترم پاکدشت ، جناب علیرضا فخاری استاندار محترم استان تهران ، جناب آقای احمد وحیدی ، وزیر محترم کشور، ما در خصوص سلامت و نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان پاکدشت، هشدار سیاسی ( الزام به بررسی موضوع)، امنیتی ( قصد برهم زدن نظم منطقه و الوات بازی های احتمالی برای متاثر کردن تصمیمات و تحت تاثیر قرار دادن حقایق) و قضایی( الزام به بازجویی و سبب شناسی و شناسایی عامران تقلب انتخاباتی و پیگیری کیفری تخلفات احتمالی) را می دهیم. 

شعار سال: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ساعت 24 روز جمعه 11 اسفند 1402 به اتمام رسید و حماسه ای نیکو از حضور متعهدانه مردم در تعیین سرنوشت خود را رقم زد. اما حلاوت این شیرینی در معدود حوزه های انتخابی با برخی جریان سازی ها و لایه کشی ها ،گویا به دهان مردم ننشسته و چالش زا شده است. بشکل کاملا مستقم می رویم روی اصل داستان یعنی انتخابات در شهرستان پاکدشت

26 آبان ماه بود که خبر انتصاب «فاضل کارخانه» به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان پاکدشت و به حکم علیرضا فخاری استاندار محترم تهران، به گوش رسید. فردی که پیش از این پیش از این مسئولیت ‌هایی همچون عضویت در شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان پیشوا، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین_ پیشوا و مسئولیت گروه جهادی در بسیج را در کارنامه خود داشت و با حضور سید عباس جوهری، معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران آئین تکریم و معارفه فرماندار پاکدشت در سالن همایش کانون فرهنگی شهدای این شهرستان برگزار شد.

در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاکدشت چه خبر بوده جناب علیرضا فخاری، استاندار محترم تهران؟! هشدار مشفقانه به وزیر کشور و ضرورت راستی آزمایی

آیا جوانی به این سن و این حد تجربه، می توانست عهده دار اداره دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح شهرستانی پر چالش چون پاکدشت باشد؟ موضوعی که با توجه به حسن صفای این فرماندار جوان به فراموشی سپرده شد و کارزار انتخاباتی وارد دور جدید شد. 

ماراتن انتخابات در پاکدشت با 33 نامزد تائید صلاحیت شده ، شروع شد و در بین این 33 نامزد حدود ده نفر انصراف داده و در نهایت ، سه اسم بنام های فرهاد بشیری( نماینده دور یازدهم مجلس در شهرستان پاکدشت)، محمود مظفر و محمد نجفی ، بیش از دیگران برای رقم زدن انتخاباتی پرشور ، جلب توجه می کرد. با توجه به حساسیت موضوع ، رصد غیر محسوس شهرستان با تاکید بر در محدوده قانونی قرار گرفتن فعالیت چند اداره خاص دولتی نظیر اداره تعاون و کار ، صنعت و معدن و .... شهرستان، ادامه داشت(بشکل تلفنی هم به یکی از مدیران عزیز شهرستان با معرفی کامل هویت، تذکر در خصوص اخبار دریافتی و ایجاد شائبه حمایت و ممنوعیت فعالیت مدیران در انتخابات داده شد). 

حال خبر می رسد که نتیجه انتخابات در این شهرستان با اختلاف چند صد رای به حاشیه کشیده شده است. فرماندار اعلام نموده که کسی حق اظهار نظر درخصوص برنده انتخابات تا پایان بررسی ها را ندارد. بسیار هم خوب، اما باید وضعیت اخبار رسیده در خصوص 28 نفر دستگیر شده ( نیازمند راست آزمایی) به اتهام خرید و فروش رای به نفع نامزد خاص مشخص شود. باید وضعیت شایعات در خصوص برگه رای های تقلبی انداخته شده به صندوق مشخص شود؟ 
باید وضعیت آن صندوق سیار با حدود هزار رای برهم زننده نتیجه انتخابات مشخص شود. باید وضعیت گردن کلفت دستگیر شده با پول های تقلبی برای خرید رای و اعتراف او در خصوص فعالیت به نفع یک نامزد خاص مشخص شود( جناب فرماندار درباره صحت یا عدم صحت این اخبار و شنیده ها ، لطفا توضیح بدهند و شفاف سازی کنند که صحت دارد یا خیر؟ و اگر صحت دارد ، چه اقدامی صورت گرفته است). 

در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاکدشت چه خبر بوده جناب علیرضا فخاری، استاندار محترم تهران؟! هشدار مشفقانه به وزیر کشور و ضرورت راستی آزمایی

جناب فاضل کارخانه ، فرماندار محترم پاکدشت ، جناب علیرضا فخاری استاندار محترم استان تهران ، جناب آقای احمد وحیدی ، وزیر محترم کشور، ما در خصوص سلامت و نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان پاکدشت، هشدار سیاسی ( الزام به بررسی و راست آزمایی موضوع)، هشدار امنیتی (وجود اراده های احتمالی و قصد برای برهم زدن نظم منطقه و الوات بازی های احتمالی برای متاثر کردن تصمیمات و تحت تاثیر قرار دادن حقایق) و هشدار قضایی( الزام به بازجویی و شناسایی عامران تقلب انتخاباتی و پیگیری کیفری تخلفات احتمالی) را می دهیم. 

کشاندن انتخابات به دور دوم یا ابطال انتخابات برای میان دوره، دردی را دوا نمی کند. پاکدشت نیازمند تعین سرنوشت بر اساس انتخاباتی قانونی و پاک است. 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
0
2
دمتون گرم که در این بازار مکاره سمت حق رو می گیرید . اسم سربازارن کوچک علی برازندتونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
0
1
طرف با وقاحت پول تقلبی داده دست کارگر جماعت ؟ نمی دونه اگر بگیرنش چکارش می کنن؟ تو که داشتی تقلب می کردی ،چرا دیگه تابلو کردی کارتو ؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
0
1
بابا کدوم قانون ...همه میدونن چه کندی زده شده ولی بازم نامزد مورد نظر تایید شده!!!!پس ما برای چی رفتیم رای دادیم اصلا!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
0
0
فعلا که کت تن بشیریه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
0
0
«فرهاد بشیری» طبق اعلام وزارت کشور رسماً منتخب مردم پاکدشت شد.

فرهاد بشیری توانست با ۳۰ هزار و ۵۸۲ رأی از جمع آرا ۹۴ هزار و ۴۴۴ رأی به عنوان منتخب مردم پاکدشت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزیده شود.

جزئیات آرا مأخوذه در حوزه انتخابیه پاکدشت به شرح زیر است:

۱ - فرهاد بشیری نام پدر محمد دارای ۳۰۵۸۲ رأی

۲ - محمود مظفر نام پدر رحم خدا دارای ۳۰۳۷۶ رأی

۳- محمد نجفی نام پدر عزت اله دارای ۱۸۵۸۹ رأی -

۴- مهدیه الهقلی نام پدر علی اصغر دارای ۶۶۷ رأی

۵ - سیده زهرا موسوی خطیر نام پدر سیدحسین دارای ۵۳۴ رأی

۶ - سیده فاطمه موسوی نام پدر میرحبیب دارای ۵۰۳ رأی

۷- خانم گلناز منتظری نام پدر حسن دارای ۴۹۷ رأی

۸- بهرام ملکی نام پدر عزیز دارای ۳۷۲ رأی

۹ - سیدمرتضی موسویان نام پدر سیدعلی دارای ۳۶۱ رأی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
0
0
فاضل کارخانه فرماندار پاکدشت بیان کرد که با بررسی شکایت‌های تعدادی از نامزدهای معترض به نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی، هیأت‌های اجرایی و نظارت مرکز حوزه انتخابیه پاکدشت به‌دلیل ارائه نشدن مستندات از سوی نامزدها، با بازشماری آرا مخالفت کردند. جلسه مشترک هیأت اجرایی و هیأت نظارت حوزه انتخابیه پاکدشت درباره بررسی اعتراض نامزدهای انتخابات امروز (۱۹ اسفند ماه) در فرمانداری برگزار شد و این هیأت‌ها تصمیم خود را درباره اعتراض تعدادی از کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کردند.

رئیس حوزه انتخابیه پاکدشت اظهار کرد: با توجه به جلسه مشترک هیأت اجرایی و هیأت نظارت درباره بررسی شکایت‌های واصل‌شده از سوی نامزدهای معترض به نتیجه انتخابات و با مد نظر قرار دادن ماده ۸۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی که مقرر می‌کند نامزدها باید شکایت‌های مستند خود را تسلیم کنند، هیأت یادشده به‌دلیل ارائه نشدن مستندات از سوی معترضان، مخالفت خود را با بازشماری آرا اعلام کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین