پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۹۲۶
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
مدیر کل دادگستری استان ایلام از دستگیری بیش از 130 نفر در جریان انتخابات ایلام خبر داد.

شعار سال: محمد رزم امروز اظهار داشت: به منظور برگزاری سالم انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها، در جریان انتخابات کمیته رصد فضای مجازی و کمیته ارشاد و تذکر مدیران تشکیل شد و 125 نفر از قضات در ایلام در بحث انتخابات فعالیت داشتند.

مدیرکل دادگستری استان ایلام افزود: روز انتخابات نیز چهار نفر بازپرس همراه با نیروهای انتظامی در سطح استان ایلام حضور داشتند تا در صورت لزوم در زمان تخلفات انتخاباتی همچون خرید و فروش رأی، دستورات لازم را صادر کنند.

وی ادامه داد: امنیت و سلامت انتخابات وظیفه مهمی است که این دستگاه قضایی به سهم خود در این راستا تلاش ویژه‌ای را داشته و توفیقاتی را هم کسب کرده است.

مدیرکل دادگستری استان ایلام گفت: بدون تردید انتخابات سالم زمینه حضور و مشارکت مردم را در تعیین سرنوشت خود راغب می‌کند.

وی افزود: در زمان انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها، بیش از 130 نفر از مردم عادی دستگیر شدند که تا پایان انتخابات تحت نظر بودند و بعد از آن با تعهد کتبی آزاد شدند.

این مسؤول ادامه داد: پنج نفر از مدیران نیز به دلیل تخلفات انتخاباتی احضار شدند و پرونده آنها در حال رسیدگی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 17 تیر 96 ، کد مطلب: 13960417000307:www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین