پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۴۲۶
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به تخلفات صورت گرفته در حوزه انتخابیه شهرستان آبادان، با جدیت پیگیر ابطال انتخابات شورای اسلامی این شهر خواهم بود.
شعار سال: سید مجتبی محفوظی در گفتگو با خبرنگار ایلنا مرکز خوزستان، اظهار داشت: ملت تمام آن چیزی را که باید انجام می‌داد انجام داد و نوبت مسئولان است که وفاداری خود را به مردم اثبات کنند.

وی ادامه داد: در آبادان آمار مشارکت نسبت به انتخابات قبل، افزایش چشمگیری داشته و جای شکر آن باقی است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلفات صورت گرفته در فرآیند رأی‌گیری، تصریح کرد: متأسفانه در روز گذشته خرید و فروش رأی در سطح شهرستان و اطراف شعب اخذ رأی افسارگسیخته بود و مقادیر بالایی خرید و فروش رأی صورت گرفته است و در صورت مشاهده رتبه صعودی توسط نامزد‌هایی که مشمول این تخلفات بوده‌اند و بیشترین آمار خرید رأی را داشته‌اند، مجبور می‌شویم که انتخابات شورای شهر آبادان را باطل کنیم.
 
میزان، رأی ملت است نه خرید آرا

محفوظی عنوان کرد: میزان، رأی ملت است نه خرید آرا، با اتفاقاتی که در شهر آبادان رخ داده است، میزان، پول اسپانسر‌های انتخاباتی است، میزان، زر و زور است و این خلاف قانون و منویات معمار کبیر انقلاب مبنی‌بر "میزان، رأی ملت است"، خواهد بود.

وی تصریح کرد: بر اساس اتفاقی که در شهرستان آبادان رخ داده، گام به سمت ابطال انتخابات خواهم برداشت، انتخاباتی که سرنوشت آن با پول تعیین شود، انتخابات نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۹۱۹۹۰، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین