پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۴۴۶
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
مدیر کل منابع طبیعی استان کرمان گفت: 42 نقطه بحرانی جهت ایجاد حریق در استان کرمان شناسایی شده است.

شعار سالرجبی زاده ؛ مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان با اشاره به اینکه 42 نقطه بحرانی جهت ایجاد حریق در استان کرمان شناسایی شده است؛ گفت: 90درصد عامل حریقی های سنوات گذشته عوامل انسانی مثل گردشگران، چوپانان و راننده های گذری از مسیر ها بوده اند و در همین ارتباط از عموم مردم خواست در خصوص حفظ و حراست از منابع و مراتع و جنگل ها دقت کند.

وی با اشاره به اینکه طی امسال به دلیل نزولات و رحمات الهی مناسب و بهنگام ورویش علوفه و گیاهان انبوه در مراتع که هم اینک به دلیل گرمای بی سابقه خشکیده شده اند ، افزود: در این خصوص تمامی تمهیدات، برنامه ریزی ها و پیش بینی های لازم صورت گرفته است.

رجبی زاده از تجهیز و تشکیل 44 اکیپ اطفاء حریق مردمی با 644 نفر عضو افتخاری و استفاده از توان 463 نفر همیار طبیعت خبر داد .

گفتنی است: شماره تلفن رایگان و شبانه روزی 1504 به عنوان پل ارتباطی مردم و منابع طبیعی در خصوص هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی، وقوع آتش سوزی و یا چرای دام در مراتع در به این اداره اطلاع دهند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 17 خرداد 96، کدمطلب:۶۱۱۹۲۲۷، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین