پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۹۵۵
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد معرفت نمونه‌ای از ده‌ها روحانی فعال در عرصه تبلیغ و زندگی اجتماعی است.او قبل از تحصیل دروس حوزوی وارد دانشگاه شده‌ است. روحانی‌ای که در کنار شغل مهندسی ساختمان به مشاوره و پاسخگویی در مراکز مشاوره مشغول است.بعد از آن و پس از دو سال وقفه در تحصیل، بالاخره در رشته دلخواهش «عمران» در دانشگاه قبول می‌شود و بعد از آن راهی شهر مقدس قم‌ می‌شود، اینک دکترای شیعه‌شناسی دارد و درس خارج‌اش هم به زودی به اتمام می‌رسد.

شعارسال: حجت‌الاسلام والمسلمین محمد معرفت نمونه‌ای از ده‌ها روحانی فعال در عرصه تبلیغ و زندگی اجتماعی است. او قبل از تحصیل دروس حوزوی وارد دانشگاه شده‌ است. روحانی‌ای که در کنار شغل مهندسی ساختمان به مشاوره و پاسخگویی در مراکز مشاوره مشغول است.بعد از آن و پس از دو سال وقفه در تحصیل، بالاخره در رشته دلخواهش «عمران» در دانشگاه قبول می‌شود و بعد از آن راهی شهر مقدس قم‌ می‌شود، اینک دکترای شیعه‌شناسی دارد و درس خارج‌اش هم به زودی به اتمام می‌رسد.










با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فردا، تاریخ انتشار: 21خرداد1396، کدخبر: 682230: www.fardanews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین