پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۰۲۶
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
استاندار قم با اشاره به توجه دولت به ظرفيت هاي كارشناسي نيروي انساني فارغ از گرايشات سياسي گفت: مديران دولتي بايستي در حوزه عملكرد با سياست هاي دولت همسو باشند.

شعار سال: سيد مهدي صادقي روز شنبه در جلسه شوراي معاونين استانداري قم ضمن تسليت شهادت تعدادي از هموطنان در حوادث تروريستي مجلس شوراي اسلامي و مرقد امام خميني (ره)، چنين اقداماتي را نتيجه شكست گروه هاي مرتجع تكفيري در رويارويي با نيروهاي نظامي ايران اسلامي در سوريه و عراق دانست.
استاندار قم با اشاره به شهادت مردم بي دفاع در اين حوادث ادامه داد: ترور و كشتار مردم تنها موجب افزايش وحدت و عزم ملت ايران در مقابله با تروريسم خواهد شد.
نماينده عالي دولت در استان در ادامه و با اشاره به توجه دولت تدبير و اميد به سرمايه هاي اجتماعي كشور اظهارکرد: استفاده از ظرفيت هاي كارشناسي نيروي انساني فارغ از سلائق سياسي مسئله اي است كه در اين دولت به صورت عملي به اثبات رسيده است.
صادقي برگزاري دوره هاي آموزشي مطابق با نيازهاي سازمان ها را ضروري دانست و تصريح كرد: افزايش بهره وري پرسنل دستگاه هاي دولتي بايستي مهمترين هدف برگزاري دوره هاي آموزشي باشد.
وي همچنين با تاكيد بر همگرايي مديران دستگاه هاي اجرايي با سياست هاي كلان دولت تدبير و اميد ادامه داد: مسئولاني كه در حوزه ي عملكرد مخالف با سياست هاي دولت باشند تغيير خواهند كرد.
نماينده عالي دولت در استان در بخش پاياني سخنان خود به مسئله افزايش گرما در فصل تابستان اشاره كرد و گفت: بايستي كارگروهي جهت تغيير ساعت اداري براي جلوگيري از قطعي برق تشكيل شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) استان قم، تاریخ انتشار 20 خرداد 96، کد مطلب: 963-2785-5:www.qom.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین