پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۹۴۹
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استاندار کردستان، منابع ضمن تاکید بر لزوم به روز کردن آموزش در مدارس،گفت: شیوه‌های قدیمی، پاسخگوی آموزش امروزه نیست .

شعار سال: حسین فیروزی در جلسه‌ای که به منظور بررسی روش‌های نوین آموزش برگزار شد، با اشاره به حوادث تروریستی تهران و تالمات روحی تحمیل شده به ایرانیان اظهار داشت: این حادثه توجه ما را مجدداً به اهمیت آموزش جلب کرد .

وی لزوم به روز کردن آموزش را یکی از اولویت‌های کشور عنوان کرد و افزود: شیوه‌های قدیمی، پاسخگوی آموزش امروزه نیست.

فیروزی، بهترین بهره وری از زمان آموزش را انتظار به حق والدین دانست و یادآور شد: جامعه‌ای نیست که بهره وری حداکثری را در دستور کار خود نداشته باشد .

وی در ادامه فاصله گرفتن معلمان از روش‌های قدیمی آموزش و روی آوردن به روش‌های نوین را مهمترین راه افزایش بهره وری از زمان آموزش عنوان کرد و افزود: باید توقعات‌مان را متناسب با امکانات و فرصت‌های موجود تنظیم کنیم .

معاون استاندار زمینه ذهنی و آمادگی قوی موجود در بین معلمان استان را داشته‌ای مهم برای شروع تحول در نظام آموزشی استان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به حضور 2 تن از معلمان استان در دوره‌های آموزشی بین المللی شیوه‌های نوین آموزش، امکان تشکیل این دوره‌ها و انتقال اطلاعات توسط آنها به سایر معلمان استان فراهم است .

در این جلسه مقرر شد اولین دوره آموزش شیوه‌های نوین آموزشی استان برای 36 نفر از معلمان مدارسی که آمادگی‌های لازم را دارند، تابستان امسال برگزار شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1396، کد مطلب: 963-5690-5 :www. isna. ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین