پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۲۰۵
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴
شهردار شاهرود گفت: 18 دستگاه بازی پلی اتیلن در پارک های این شهر نصب می شود.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی شهرداری شاهرود، سیدحسن میرفانی با بیان اینکه ۱۸ دستگاه بازی پلی‌اتیلن در پارک‌های شاهرود نصب می‌شود، گفت: با نصب دستگاه‌های بازی در پارک‌ها انگیزه خانواده‌ها برای مراجعه به پارک‌های مرکز شهر کمتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در راستای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی کودکان حین بازی،شهرداری اقدام به جایگزینی و نصب وسایل پلی‌اتیلن کرده است، افزود: در راستای توسعه و تجهیز شهر به امکانات استاندارد و وسایل رفاهی و سرگرمی برای کودکان، این وسایل و تجهیزات در ۱۸ پارک و بوستان محلی در شهر نصب خواهد شد.

شهردار شاهرود نصب این وسایل بازی را باعث ایجاد روحیه نشاط و شادابی و همچنین فراهم کردن بستری مناسب در راستای تفریح کودکان دانست و افزود: یک وسیله بازی ۲۰۱۷ ویژه خریداری و به‌زودی در پارک کودک نصب خواهد شد.

میرفانی با اشاره به اینکه پلی‌اتیلن جزء گروه محصولات سبز بوده و هیچ‌گونه آلودگی زیست‌محیطی نداشته است، اظهار کرد: این وسایل بازی تا ۸۰ درجه سانتیگیراد هیچ‌گونه تغییر فرمی نداشته و قابلیت احتراق ندارد.

وی از دیگر امتیازات وسایل بازی پلی‌اتیلن را انتقال ندادن گرمای هوا به کاربر و همچنین زنگ‌ نزدن دانست و بیان کرد: استفاده از وسایل پلی‌اتیلن سبب حفظ ایمنی و امنیت کودکان می‌شود.

شهردار شاهرود با بیان اینکه عملیات نصب و وسایل بازی پلی‌اتیلن در سایر پارک‌های شهر در دست اقدام است، ادامه داد: در راستای استفاده از وسایل پلی‌اتیلن در پارک‌ها و بوستان‌های محلی مشکل خاصی دیده نخواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان سمنان، تاریخ انتشار 22 خرداد 96، کد مطلب: 13960322000549:www.semnan.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین