پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۵۸۷
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
مدیر کل استاندارد همدان از پلمپ 12 شهر بازی در همدان خبرداد.

شعار سالمحمد مددی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون تجهیزات 12 شهربازی این استان با دستور مقام قضایی و به علت شبیه نبودن با استاندارد پلمپ شده است افزود:از این تعدادشهر بازی های پلمپ شده 7 واحد در مرکز استان و 5 مجموعه در شهرستانهای تابعه قرار دارند.

وی دلیل پلمپ تعدادی از واحدها را موضوع مهم استانداردسازی و اعلان وضعیت تجهیزات خود که نسبت به آن بی توجه بودند اعلام کرد.
وی اظهار داشت: تعداد 5 واحد شهربازی در استان با رفع نواقص و استاندارد سازی تجهیزات مجموعه خود از وضعیت پلمپ خارج شدند.
مدیر کل سازمان استاندارد استان همدان یادآور شد: استاندارد سازی تجهیزات، زمین و شهربازی از ضرورت قانونی محسوب می شود بنابراین مالکان و بهره برداران باید نسبت به دریافت تائیدیه بازرسی از این سازمان اقدام کنند.
این مسئول با بیان اینکه 25 شهر بازی در استان همدان وجود دارد بیان کرد: بازرسان در زمینه ایمنی تجهیزات، شاخص هایی نظیر سیستم برقی، سیستم هیدرولیک، استحکام سازه و همچنین نقاط جوش سازه را مورد بازرسی قرار می دهند.
مددی افزود: چنانچه مالکان نسبت به دریافت تائیده بازرسی و رفع نواقص کوتاهی کنند اداره استاندارد با دستور مقام قضایی و به منظور حفظ امنیت شهروندان از فعالیت این مجموعه ها خود داری می کند.
مددی از شهروندان خواست با مراجعه به سایت www.isad.ir از استاندارد بودن شهربازی ها و تجهیزات موجود در آن مطلع شوند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 18 خرداد 96، کدمطلب:۶۱۲۰۳۰۵، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین