پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۵۹۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
معاون امور مجلس رئیس‌جمهور از طرح مطالب بی اساس در مورد سوال نمایندگان از رئیس جمهور ابراز تاسف کرد و گفت: طرح ادعاهایی نظیر اینکه ۸۸ نماینده مجلس سوال از رئیس جمهور را امضاء کرده اند، خلاف واقع است و هیچ گونه پایه و اساسی ندارد.

شعار سالحسینعلی امیری در پایان جلسه روز چهارشنبه هیات وزیران اظهار کرد: این گونه ادعاها آن هم در ماه مبارک رمضان واقعا جای تاسف و تعجب دارد. خوشبختانه امروز با گسترش رسانه ها و شبکه های اجتماعی دیگر نمی توان با جریان سازی و جوسازی رسانه ای، مطالب نادرست را به مردم عرضه کرد و انتظار داشت که خلاف واقع بودن این مطالب نیز هرگز روشن نشود.

وی در مورد اصل موضوع ارسال نامه به رئیس جمهور و یا طرح سوال از رئیس جمهور از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، چنین توضیح داد: روز سه شنبه در مجلس شورای اسلامی حدود ۷۰ نفر از نمایندگان محترم از فراکسیون های مختلف نامه ای را خطاب به رئیس جمهور محترم امضاء کردند و در آن نامه از آقای دکتر روحانی درخواست و تقاضا کردند که مسائل و مشکلات مربوط به موسسات مالی و اعتباری را به جهت ارتباط آن به سه قوه، در جلسه سران قوا و یا شورای عالی امنیت ملی مطرح کند.

امیری افزود: نمایندگان محترم مردم در مقاطع مختلف چنین نامه هایی را برای آقای رئیس جمهور ارسال و در آن درخواست ها و تقاضاهای خود را مطرح می کنند و این موضوع امری عادی است.

وی اظهار کرد: در روز چهارشنبه این هفته ظاهرا یکی از نمایندگان مخالف دولت مطلبی را تحت عنوان سوال از رئیس جمهور تهیه و به امضاء پنج نفر دیگر می رساند که متاسفانه مشارالیه درخواست نمایندگان از رئیس جمهور را به عنوان امضاهای طرح سوال از رئیس جمهور مطرح می کند و مدعی می شود که بیش از ۶۰ یا بیش از ۸۰ نفر از نمایندگان طرح سوال از رئیس جمهور را امضاء کرده اند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: بلافاصله پس از رسانه ای شدن این موضوع سقم آن نیز روشن شد و خود نمایندگان محترمی که نامه درخواست از رئیس جمهور را امضاء کرده بودند، امضای سوال از رئیس جمهور را تکذیب نموده و تاکید کردند که طرح چنین مطلبی اقدامی غیراخلاقی و سوءاستفاده از اعتماد نمایندگان است.

امیری اظهار کرد: با توجه به اینکه پیگیری بخشی از مشکلات موسسات مالی و اعتباری به زیر مجموعه های دولتی نظیر وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی مربوط می شود، دولت در این زمینه همواره احساس مسئولیت کرده و به رغم اینکه این مشکلات از دوره های قبل به دولت تدبیر و امید به ارث رسیده، موضوع را با جدیت پیگیری می کند.

وی افزود: همه دستگاه ها از جمله در قوه مجریه باید برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و این اصل مهم همواره سرلوحه کار دولت یازدهم بوده است.

امیری در پایان گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی میان دولت و مجلس بویژه در دوره مجلس دهم برقرار شده و هر دو طرف تلاش می کنند سطح تعاملات همکاری ها را ارتقاء بخشند تا حل مسائل و مشکلات مردم و کشور بویژه در آستانه تشکیل دولت دوازدهم سرعت بگیرد.

وی افزود: تبلیغات منفی و فضاسازی غیرواقعی در مورد تعاملات دولت و مجلس به هیچ وجه نمی تواند به همکاری های صمیمانه این قوه مهم نظام جمهوری اسلامی لطمه بزند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران ، تاریخ انتشار 25خرداد 96، کدمطلب:۵۴۴۱۱۲، www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
0
0
با یک اشاره ، ممکنه درست و واقع هم بشه جناب امیری. لذا تظیم رفتا و در پیش گیری عقلانیت دینی و صد البته تمکین دائمی از ولایت، لازمه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
0
0
این مسئله بسیار هم جدی است جناب امیری. در صورت عدول رئیس جمهور از خطوط تعریف شده، اجرایی می گردد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
0
0
یعنی اطلاع رسانی صورت گرفته توسط یکک نماینده دروغه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
0
0
نماینده زنجان رو می گی احتمالا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین