پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۰۲۲
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سوال از رئیس جمهور باید به کمیسیون اقتصادی ارجاع شود، گفت: نمایندگان از توضیحات دولتی ها قانع نشدند و سوال باید در دستور کار مجلس قرار گیرد.

شعار سال: سید محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای با بیان اینکه نمایندگان مجلس بطور جد پیگیر طرح سوال از رئیس جمهور در صحن مجلس هستند، گفت: یکی از دلایل نمایندگان برای حضور رئیس جمهور در صحن مجلس، محقق نشدن وعده های مسئولین به نمایندگان مجلس است.

وی افزود: عده های سیف رئیس کل بانک مرکزی در صحن مجلس در روز سه شنبه 20 تیر جهت بررسی مشکلات موسسات مالی- اعتباری و سپرده گذاران آن ها و پرداخت پول سپرده گذاران محقق نشد.

نماینده متقاضی سوال از رئیس جمهور همچنین تصریح کرد: از طرف دیگر در جلسات برگزار شده از سوی هیئت رئیسه مجلس با مسئولین دولت و نمایندگان متقاضی سوال از رئیس جمهور، مجلسی ها از توضیحات دولتی ها قانع نشدند بنابراین سوال از رئیس جمهور باید در صحن مجلس مطرح شود.

ابطحی گفت: ما تا کنون شاهد اقدام جدی از طرف مسئولین برای پرداخت مطالبات سپرده گذاران موسسات مالی- اعتباری نبودیم و هنوز این سپرده گذاران در مقابل موسسات و بانک مرکزی تجمع کنند و این نشان می دهد که آقایان کاری نکردند.

وی تصریح کرد: طبق آئین نامه داخلی مجلس این سوال باید به کمیسیون اقتصادی ارجاع شود و در دستور کار مجلس قرار گیرد.

چهره شاخص اصولگرایان مجلس با بیان اینکه برای طرح سوال از رئیس جمهور به 74 امضاء نیاز است، گفت: بر اساس آخرین خبری که هفته پیش داشتیم 130 نماینده طرح سوال از رئیس جمهور را امضاء کرده و خواستار حضور رئیس جمهور در صحن مجلس و پاسخ به سوالات نمایندگان هستند.

ابطحی اضافه کرد: مردم به مراجعه می کنند و می گویند تکلیف پول و سرمایه آنها مشخص نیست و خواستار پاسخگویی مسئولین هستند.

وی اضافه کرد: وقتی رئیس کل بانک مرکزی وعده می دهد و محقق نمی شود و قتی نمایندگان دولت حرف قانع کننده ای ندارند، رئیس جمهور باید با حضور در صحن مجلس در این زمینه پاسخگو باشد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری افکار نیوز، تاریخ انتشار: 2 مرداد 1396، کد مطلب: ۶۳۹۸۲۵ :www.afkarnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین