پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۹۲۳
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
یک امضا کننده سوال از رئیس‌جمهور با بیان اینکه اراده‌ای برای در دستور قرار گرفتن طرح سوال از رئیس جمهور وجود ندارد، گفت: برای در دستور قرار گرفتن سوال از رئیس‌جمهور یا نمایندگان روز چهارشنبه صحن علنی مجلس را آبستراکسیون می‌کنند و یا مسئولین باید تصمیمی جدی اتخاذ کنند.

شعارسال : جبار کوچکی نژاد با بیان اینکه صبح دیروز با رئیس مجلس پیرامون در دستور قرار نگرفتن سوال از رئیس جمهور صحبت کردم، گفت: به آقای لاریجانی گفتم اگر سوال از رئیس جمهور را در دستور کار کمیسیون قرار می دادید شاید الان در بحث حل و فصل مشکل مال باختگان موسسات مالی یک قدم جلو بودیم.

وی افزود: رئیس مجلس معتقد است که بحران موسسات مالی در سطح ملی توسط رهبر معظم انقلاب و سران قوا در حال پیگیری است و نیازی به اینگونه اقدامات نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه عزل سیف به عنوان یکی از درخواست های اساسی مجلس و مال باختگان، یکی از راه های حل بحران است، افزود: قطعا با انتخاب فردی جدید و تغییر سیاست ها، مشکلات تا حدی حل خواهد شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دستور قرار نگرفتن سوال از رئیس جمهور، توهین به 130-140 نماینده ای است که برای حل یک بحران اجتماعی دست به این اقدام زدند، تصریح کرد: هیئت رئیسه مجلس اراده ای برای در دستور قرار دادن این موضوع ندارد و البته این خود بی قانونی است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، افزود: برای در دستور قرار گرفتن سوال از رئیس جمهور یا نمایندگان روز چهارشنبه صحن علنی مجلس را آبستراکسیون می کنند و یا مسئولین باید تصمیمی جدی باید اتخاذ کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ انتشار:30 آبان 1396، کدخبر:308057 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین