پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۲۹۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
صبح امروز تعدادی از مال‌باختگان برخی از موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با بیان شعارهایی نظیر «پول‌های ما حق ماست، زحمت یک عمر ماست» و در داشتن پلاکاردهایی اعتراض خود را ابراز کردند.

شعار سال: صبح امروز تعدادی از مال‌باختگان برخی از موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با در دست داشتن پلاکاردهایی و بیان شعارهایی اعتراض خود را ابراز کردند.

این مال‌باختگان در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران با شعارهایی نظیر «به ما خیانت شده، نقض امانت شده»، «پول‌هایی که دست شماست، تمام دارایی ماست» اعتراض خود را نشان دادند.

از جمله شعارهای دیگر معترضان در این اعتراض «کسری بودجه داشتند، پول ما را برداشتند»، «پول‌های ما حق ماست، زحمت یک عمر ماست» بود.

یکی از مال‌باختگان گفت: من اهل تهران هستم و حدود دو میلیارد تومان در موسسه ثامن‌الحجج سرمایه‌گذاری کردم. وی در مورد اینکه وعده‌های مسئولان در این زمینه چه بوده گفت: الان سه سال است که به من می‌گویند صبر کنید پول شما را می‌دهیم. اما چه زمانی؟ وعده سر خرمن است. من نمی‌خواهم دیگر صبر کنم.

مرد میانسال اهل تهران نیز گفت: من حدود ۹۰۰ میلیون تومان در موسسه کاسپین داشتم که هنوز نتوانسته‌ام پولم را پس بگیرم. مسئولین نیز فقط وعده‌های بی‌سرانجام می‌دهند و دروغ می‌گویند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تجارت نیوز، تاریخ 29 فروردین 97، کد مطلب: 233923: www.tejaratnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
مردم تقصیری ندارند ، تقصیر این بانک مرکزی است که اعتماد سازی های مناسبی را برای این کار به وجود نیاورده است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین