پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۲۶۱
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
نادر قاضی پور نماینده ارومیه در نامه ای به رییس مجلس ایران با طرح سوال از رییس جمهور ایران درباره عملیاتی نکردن احیاء دریاچه اورمیه درخواست پاسخ کرده است.

شعار سال: نادر قاضی پور، نماینده ارومیه در مجلس با انتشار تصویر نامه خود خطاب به رئیس مجلس در صفحه اینستاگرام خود نوشته است که این نامه به امضای 115 نماینده مجلس ایران رسیده است.

در این نامه نوشته شده است که با وجودگذشت چهار سال و هزینه میلیاردها تومان هنوز هیچ تغییر چشمگیری در وضعیت دریاچه اورمیه به وجود نیامده است.





در این نامه تاکید شده که در حالی که بیش از ۹۰ درصد دریاچه به طور کامل خشک شده است و در صورت ادامه روند فعلی به زودی تمامی دریاچه خشکیده و بزرگترین فاجعه زیست محیطی ایران روی خواهد داد.

نکته قابل توجه این نامه همراهی نکردن دکتر پزشکیان نایب رئیس مجلس و آقاپور نماینده شبستر با این نامه است. شهرستانی که بیشترین آسیب را ازخشکی دریاچه ارومیه دیده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تابناک ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:۵۱۵۱۵۱، www.tabnakazarsharghi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین