پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۶۵۹۷
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اعلام خبر افزایش زمان فعالیت خط 7 مترو از پنجشنبه 25 خرداد، دلایل محدود بودن ساعت خدمات‌رسانی این خط را تشریح کرد.

شعار سال: احسان مقدم با بیان اینکه خط 7 مترو تهران پیش از این روزانه در ساعات 10 تا 13 مسافرگیری می کرد افزود: از امروز سرویس‌دهی این خط از ساعت 9 صبح آغاز و تا ساعت 14 ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فاصله گذر قطارهای خط 7 همچنان هر 45 دقیقه یکبار است تصریح کرد: دلایل محدود بودن ساعت خدمت‌رسانی خط 7 مترو آزمایشی بودن برای بهره‌برداری اولیه و ادامه فعالیت‌های عمرانی و کارگاهی در مسیر این خط است.

وی با اشاره به اینکه این امر در مراحل ابتدایی آغاز به کار خطوط مترو امری عادی است افزود: درحال حاضر به جز ایستگاه‌های تکمیل شده که در حال پذیرش مسافر هستند عملیات تکمیل و راه اندازی سایر ایستگاه های این مسیر 22 کیلومتری با سرعت و جدیت ادامه دارد و این موضوع باعث می‌شود تا سرویس‌دهی به مسافران به صورت محدود انجام شود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: البته همانطور که قبلا هم اعلام شده همزمان با تکمیل عملیات عمرانی و کارگاهی از جمله آماده‌سازی ایستگاه‌های غیرتقاطعی و به‌موازات پاسخ گیری از تست های فنی دقیق مرحله بهره‌برداری آزمایشی، ساعت خدمت‌رسانی را به سرعت افزایش خواهیم داد.

وی ابراز امیدواری کرد: شهروندان و مسافران در آینده‌ای نزدیک شاهد افزایش مجدد ساعت خدمت‌رسانی و نیز کاهش سرفاصله حرکت قطارها خواهند بود.

خط 7 مترو تهران از یکشنبه 21 خرداد کار جابجایی مسافران را از بزرگراه بسیج تا میدان صنعت آغاز کرد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 25 خرداد 1396، کد مطلب: 82566029:www. irna. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین