پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۷۴۶
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
مدیرکل هواشناسی استان خوزستان از تدوام دمای هوای ۵۰ درجه سانتی‌گراد در استان خوزستان همراه با احتمال وقوع پدیده گرد و خاک در برخی نقاط استان خبر داد.

شعار سال: کوروش بهادری ز اظهار با اشاره به ثبت دمای 50 درجه سانتی‌گراد در 9 شهرستان استان خوزستان در روز گذشته اظهار داشت: این موج گرما تا روز چهارشنبه هفته آینده ادامه دارد.

وی گفت: براساس مدل‌های هواشناسی به صورت ویژه در روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه پیش‌بینی می‌شود دمای هوا در 9 شهرستان همانند اهواز، امیدیه، آبادان، آغاجاری، هندیجان، رامهرمز، بندرماهشهر و شوشتر و دزفول به 50 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به احتمال کاهش نیم درجه‌ای دمای هوا در امروز و فردا، بیان کرد: باتوجه به شدت گرفتن وزش باد احتمال دارد تا چهارشنبه هفته آینده شاهد وقوع پدیده گرد وخاک براثر فعال شدن کانون‌های داخلی گرد و خاک به‌صورت موقت باشیم.

وی ادامه داد: پیش‌بینی میشود دید افقی در مناطقی نظیر دشت‌آزادگان، بستان، آبادان و هندیجان 2 تا 3 کیلومتر کاهش پیدا کند.

بهادری با بیان این‌که نوسان دمایی امروز اهواز بین 26 تا 49 درجه سانتی‌گرد است، اظهار داشت: در شبانه روز گذشته شهرستان‌های ایذه و امیدیه به ترتیب 21.5 و 50.2 درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان خوزستان هستند.

با توجه به گزارش‌های روزانه سازمان هواشناسی خوزستان، سرعت باد 15 تا 30 کیلومتر در ساعت، ارتفاع موج نیز 45 تا 90 و گاهی 120 سانتیمتر، جهت باد نیز شمال غربی و ماکزیمیم سرعت باد هم 40 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 خرداد 1396، کد مطلب: 1437655:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین