پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۷۰۸۳
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
با حضور نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، کارخانه تولید لوله های پلی اتیلن پنجشنبه 25 خردادماه در شهرک صنعتی سالاریه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت

شعار سال: به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران وزیر صنعت ، معدن و تجارت در سفر یک روزه خود به ورامین از لکه صنعتی خیرآباد نیز بازدید کرده و ضمن بازدید از دو کارخانه تولیدی، به مشکلات این منطقه صنعتی از شهرستان ورامین رسیدگی نمود.

دراین سفر معاونین وزیر، مهندس مس فروش ریاست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران و فرماندار شهرستان ورامین نیز ایشان را همراهی می کردند.

نعمت زاده با اشاره به ایجاد فضای لازم برای سرمایه گذاری و افزایش بهره وری با مشارکت بخش خصوصی اظهار داشت: این مجتمع تولیدی در راستای اهداف عمرانی و توسعه ای از اواخر سال گذشته راه اندازی و امروز افتتاح شد وبرای اولین بار لوله های پلی اتیلن با لایه گذاری فلزی تولید می نماید.

مهندس نعمت زاده درادامه افزود: کارخانه تولید لوله های پلی اتیلن محمدیان ، بزرگترین کارخانه تولید کننده لوله های دوجداری با هسته فلزی در خاور میانه می باشد.

وی با اشاره به اینکه لایه گذاری فلزی لوله ها برای نخستین بار در کشور در این کارخانه انجام می شود، گفت: این ویژگی باعث می شود که محصولات حداقل برای ۵۰ سال مقاوم و ضد زنگ باقی بماند که در انتقال آب بسیار زیاد مانند رودخانه ها و تصفیه خانه تهران مورد استفاده قرار می گیرد که امیدواریم محصولات تولیدی کارخانه مورد قبول وزا ت نیرو برای انتقال آب قرار بگیرد.

لازم به ذکر است یکی از مهمترین طرح های دولت یازدهم برای تأمین آب مورد نیاز کشاورزی دشت ورامین ، انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران است که برای اجرای این طرح مهم ، 155 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

اجرای این طرح با استفاده از لوله های پلی اتیلن با قطر 3 متر در 36 کیلومتر صورت می گیرد که این لوله ها در کارخانه محمدیان تولید می شود.

گفتنی است این کارخانه با ظرفیت سالانه 70 تن لوله های پلی اتیلن تک جداره و دو جداره با قطر حداکثر 3 متر با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

با بهره برداری از این کارخانه 150 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شده اند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری کاسیت خبر، تاریخ انتشار 27 خرداد 96، کد مطلب: 14903:www.lorestanvarzeshi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین