پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۷۳۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸
دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد سیستم بانکی کشور با مشکلاتی روبرو است اما این دلیلی بر ورشکستگی کلی سیستم بانکی کشور نیست.

شعارسال: سیدحسن حسینی شاهرودی دربارۀ اخباری مبنی بر وررشکستگی برخی از بانک ها، افزود: بانک ها از پشتوانه حمایتی بانک مرکزی برخوردار هستند به دلیل اینکه نزد این بانک دارای سپرده قانونی هستند.

وی ادامه داد: در سال های گذشته عملکرد برخی از مؤسسات مالی و اعتباری با مشکلاتی روبرو بوده اما تعداد این مؤسسات به نسبت تعداد بانک های موجود در کل کشور بسیار کم است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است برخی از بانک ها با زیان هایی در عملکرد مالی سالانه خود روبرو باشند اما این زیان سالانه و ضعف در عملکرد سیستم بانکی به معنی ورشکستگی تمامی بانک ها نیست.

حسینی شاهرودی ادامه داد: بانک های تحت نظارت بانک مرکزی، از پشتوانه حمایتی بانک مرکزی برخوردار هستند به دلیل اینکه نزد این بانک دارای سپرده قانونی هستند.

وی ادامه داد: برخی از دشمنان قصد دارند برای نظام بانکی کشور مشکل ایجاد کنند و دراین راستا حتی عنوان می کنند به دلیل تحریم ها، مردم در بانک سپرده گذاری نکنند این در حالی است که در اوج تحریم ها مشکلی برای سپرده های مردم نزد بانک ها ایجاد نشد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: مردم به شایعات در خصوص ورشکستگی بانک ها توجه نکنند البته موضوع ارتقای عملکرد سیستم بانکی و رفع مشکلات پیگیری خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29خرداد1396، کدخبر: 4009508: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
0
خود آقای حسینی شاهرودی فهمیدند چی گفتند؟ ما هم فهمیذیم. البته ایشان تحلیل شان خوب است، بیان شان اندکی مشکل دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین