پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۴۱۵
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
معاون منابع انسانی دادگستری استان زنجان در رابطه با تأمین نیروی انسانی مورد نیاز این دستگاه گفت: امسال ۱۵۰ نفر نیروی انسانی در بخش اداری دادگستری جذب می‌شوند.

شعار سال: منصور بلباسی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: 44 درصد پست‌های اداری دادگستری استان زنجان با وجود 640 پرسنل اداری،‌‌‌ بلاتصدی است و امسال بیش از 150 نفر نیروی انسانی در بخش اداری جذب می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به بلاتصدی بودن 44 درصد پست‌های بخش قضایی گفت: امسال جذب قاضی نیز در دادگستری استان زنجان در دستور کار قرار دارد.

معاون اداری، مالی، پشتیبانی و منابع انسانی دادگستری استان زنجان به طرح اکرام ارباب رجوع و صحت عملکرد خدمات ارائه شده به مردم اشاره کرد و افزود: این طرح در قالب سه ماموریت آغاز شده است که شامل ارزشیابی و ارزیابی کارکنان دادگستری، بازرسی رفتار و عملکرد کارکنان و پیگیری و پاسخگویی به شکایات مردم است.

وی عملکرد این طرح را مثبت ارزیابی کرده و گفت: 70درصد ارباب رجوع در سال 94، از عملکرد دادگستری رضایت داشته‌اند.

بلباسی افزود: 50 درصد ارباب رجوع به دستگاه قضایی به علت محکوم شدن، از عملکرد دستگاه قضایی ناراضی‌اند و دلیل نارضایتی 25درصد ارباب رجوع به دلیل کارهای دادرسی است.

وی در مورد افتتاح پروژه‌های عمرانی عنوان کرد: امسال دو پروژه قابل افتتاح داریم که شامل استخر دادگستری در مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت واقع در گلشهر کاظمیه با اعتبار 3 میلیارد و 800 میلیون تومان و پروژه دیگر دادگستری شهرستان خرمدره با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30 خرداد 1396، کد مطلب: 1441799:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین