پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۴۸
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
در فاصله یک روز به پایان ثبت نام از داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری، با حضور چهره های شناخته شده و مطرح شمار افراد ثبت نامی در استان کردستان برای حضور در انتخابات خبرگان به ۱۰ نفر رسید.

شعار سال : ثبت نام از داوطلبان حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز ادامه دارد و امروز چهره های شاخصی برای حضور در عرصه ثبت نام کردند.

در حالی که در چهار روز اول ثبت نام، تنها یک نفر در کردستان داوطب حضور در انتخابات خبرگان رهبری شده بود که تا عصر امروز شمار افراد نهایی ثبت نام شده به ۱۰ نفر رسید.

روز گذشته و با ثبت نام ماموستا خدایی امام جمعه سنندج، بازار حضور چهره های مطرح برای حضور در انتخابات خبرگان در استان کردستان، امروز نیز این روند ادامه پیدا کرده و شماری دیگر از ائمه جمعه شهرستان های استان ثبت نام کردند.

ماموستا شیرزادی امام جمعه مریوان و ماموستا سجادی امام جمعه سروآباد هم امروز با حضور در سنندج و ستاد انتخابات برای حضور در انتخابات خبرگان رهبری ثبت نام کردند.

عبدالسلام کریمی استاد دانشگاه و ماموستای علوم دینی به همراه ماموستا اقبال بهمنی از ائمه جمعه سطح استان نیز برای حضور در انتخابات خبرگان رهبری در این استان ثبت نام کردند.

همچنین گفته می شود که فردا چهارشنبه و همزمان با روز پایانی ثبت نام از داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری شماری دیگر از افراد مطرح و سرشناس استان کردستان کردستان آمادگی خود را برای داوطلب شدن در انتخابات اعلام می کنند.

در همین حال دبیر ستاد انتخابات شهرستان سنندج در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: روند ثبت نام از افراد متقاضی حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به صورت مستمر در ستاد انتخابات سنندج واقع در فرمانداری این شهر ادامه دارد.

موحد امان الهی بیان کرد: تا ساعت ۱۵ امروز شمار نهایی افراد ثبت نام شده در مجلس خبرگان رهبری استان کردستان به ۱۰ نفر رسید و روند ثبت نام بر اساس دستور ستاد انتخابات کشور تا فردا دوم دی ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به شمار ثبت نام داوطلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز و با ثبت نام های صورت گرفته شمار افراد برای حضور انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران به ۳۳ نفر رسید.

روز گذشته نیز با ثبت نام شماری از نمایندگان ادوار شهرستان های استان کردستان، بازار ثبت نام در انتخابات مجلس شوری اسلامی اوج گرفت و امروز در شهرستان های مختلف استان چهره های مطرحی برای حضور در این صحنه اعلا آمادگی کردند.

همچنین با ثبت اولین زن در حوزه انتخابیه شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران، روند ورود بانوان در این عرصه نیز رشید پیدا کرده و گفته می شود که تا فردا شمار داوطلبان زن در حوزه انتخابیه سنندج به هفت نفر خواهد رسید.

پیش بینی های صورت گرفته نشان می دهد که تنها در حوزه انتخابیه شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران نزدیک به ۱۰۰ نفر برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند و این آمار در کل استان کردستان به حدود ۳۰۰ نفر خواهد رسید.

همچنین بر اساس گزارش خبرنگاران مهر در ستادهای انتخابات شهرستان های مختلف استان کردستان ثبت نام از افراد متقاضی همچنان ادامه دارد که بر همین اساس شمار افراد داوطلب ثبت نامی به بالای ۶۰ نفر رسیده است و پیش بینی می شود که با پایان کار ثبت نام این میزان تا پایان وقت امروز به ۷۰ نفر نیز افزایش یابد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ نشرخبر : 1 دی 1394 کد مطلب : 3007103 www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین