پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۲۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
امام جمعه مریوان گفت: تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی" سبب ایجاد اشتغالزایی، رفع بیکاری و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه می‌شود.

شعارسال: امام جمعه مریوان گفت: تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی" سبب ایجاد اشتغالزایی، رفع بیکاری و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه می‌شود.

ماموستا مصطفی شیرزادی ، در رابطه با ضرورت تحقق شعار سال اظهار داشت: نام‌گذاری امسال به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبر معظم انقلاب حائز اهمیت و در راستای بهبود وضعیت اقتصادی جامعه بود.

وی گفت: باید تولیدکنندگان داخلی برای تحقق شعار سال، مرغوب‌ترین کالا را تحویل مردم بدهند و فقط به فکر گرفتن پول گزاف نباشند و در کار خود خیانت نکنند.

امام جمعه مریوان تصریح کرد: باید همه مردم کالای ایرانی بخرند و دلسوز باشند و فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی را ترویج دهیم چراکه تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی" سبب ایجاد اشتغالزایی برای جوانان، رفع بیکاری و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه می‌شود.

وی تاکید کرد: باید مسئولان کردستانی زمینه تحقق شعار سال را فراهم و از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند.

* دولتمردان نتوانسته‌اند برای برطرف شدن معضل بیکاری کاری انجام دهند

ماموستا شیرزادی افزود: مسئولان کردستانی دلسوز باشند و برای مردم احترام قائل شوند چراکه مردم این خطه از سرزمین همیشه پشتیبان نظام بوده‌اند و هستند و صحنه را خالی نمی‌کنند و بارها و بارها افکار و نقشه‌های شوم استکبار جهانی را شکست داده‌اند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به معضل آشکار بیکاری در استان کردستان اظهار کرد: جوانان از بیکاری رنج می‌برند و دیگر تحمل این وضعیت را ندارند، ناراضی کردن مردم همانند خیانت به نظام است و باید مسئولان این مشکل را برطرف کنند.

امام جمعه مریوان خاطر نشان کرد: تاکنون مسئولان دولتی به آن صورت نتوانسته‌اند برای رفع معضل بیکاری در کردستان کاری انجام بدهند و این مشکل همچنان به قوت خود باقی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18 فروردین 1397، کدخبر: 1693937، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
واقعا ای کاش که از اول انقلاب همین شعار تمم سال هامون میشد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین