پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۶۸۳۸۴
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶
اخیرا جی پی مورگان اقدام به انتشار گزارشی در رابطه با چشم انداز رشد تولید ناخالص داخلی کشورها و معرفی برترین های جهان در این زمینه کرده که مورد توجه محافل اقتصادی قرار گرفته است.

شعارسال: اخیرا جی پی مورگان اقدام به انتشار گزارشی در رابطه با چشم انداز رشد تولید ناخالص داخلی کشورها و معرفی برترین های جهان در این زمینه کرده که مورد توجه محافل اقتصادی قرار گرفته است. طبیعتا اطلاعاتی که توسط یکی از بزرگترین شرکت های خدمات مالی جهان و آمریکا در اختیار رسانه ها قرار می گیرد دارای ارزش مطالعاتی بالایی بوده و می تواند به عنوان یک شاخص تحقیقاتی مورد استفاده قرار گیرد.

جی پی مورگان چیس شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکایی و چندملیتی است، که ریشه‌های تأسیس آن، به سال 1799 بازمی‌گردد. این موسسه در نتیجه ادغام شمار زیادی بانک و شرکت خدمات مالی تشکیل شده‌است، ولی فرم کنونی آن، حاصل ادغام کمیکال بانک و چیس منهتن بانک، سپس خریداری هر دو بانک توسط شرکت جی. پی. مورگان اند کو. و در نهایت، ادغام هر سه موسسه در سال 2000 می‌باشد. شعبه مرکزی این بانک، در منهتن، نیویورک قرار دارد.(ویکیپدیا)

در رتبه دهم لیست امروز ما نام جمهوری چک دیده می شود که چشم انداز رشد تولید ناخالص داخلی آن در سال 2017 برابر با 3.1 درصد اعلام شده است. البته رتبه دهم بصورت مشترک در اختیار آرژانتین نیز قرار دارد؛ ادامه لیست تا شماره یک بدین شرح است:

آرژانتین

چشم انداز رشد تولید ناخالص داخلی در سال 2017: 3.1 درصد

رژیم صهیونیستی

چشم انداز رشد تولید ناخالص داخلی در سال 2017: 3.2 درصد

مجارستان

چشم انداز رشد تولید ناخالص داخلی در سال 2017: 4 درصد

لهستان

چشم انداز رشد تولید ناخالص داخلی در سال 2017: 4 درصد

مالزی

چشم انداز رشد تولید ناخالص داخلی در سال 2017: 4.3 درصد

رومانی

چشم انداز رشد تولید ناخالص داخلی در سال 2017: 5 درصد

اندونزی

چشم انداز رشد تولید ناخالص داخلی در سال 2017: 5.1 درصد

فیلیپین

چشم انداز رشد تولید ناخالص داخلی در سال 2017: 6.4 درصد

چین

چشم انداز رشد تولید ناخالص داخلی در سال 2017: 6.7 درصد

هند

چشم انداز رشد تولید ناخالص داخلی در سال 2017: 7.2 درصد

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی پول نیوز، تاریخ انتشار: 7تیر1396، کدخبر: 233981: www.poolnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین