پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۶۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
رئیس کل دادگستری تهران از ارجاع چندین پرونده با موضوع همکاری با گروهک های تروریستی به دادسرای تهران خبر داد.

شعارسال: غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به این سئوال که آیا پرونده هایی با موضوع همکاری با گروهک داعش به مراجع قضائی ارسال شده است، گفت: بنا به تدابیر قضائی قرار است پرونده های این چنینی در مراجع قضایی استان تهران یعنی در دادسرا و دادگاه انقلاب تهران رسیدگی شود.

وی از ارجاع پرونده های سایر استان ها به تهران خبر داد و افزود: برای اینکه پرونده های خارج از استان به تهران ارسال شود، راهکار های قانونی مطرح شده که یکی از آنها احاله است و پرونده از شهر دیگری به تهران احاله می شود، علاوه بر این راهکار قانونی دیگری هم وجود دارد و با صدور ابلاغ ویژه از سوی رئیس قوه قضائیه به استان تهران محول می شود.

رئیس دادگستری استان تهران تصریح کرد: هم اکنون پرونده هایی در ارتباط با این موضوع در دادسرا و دادگاه انقلاب واصل شده و در حال رسیدگی است.

اسماعیلی از برخورد قاطع با این افراد خبرداد و گفت: سیاست قضایی در قبال این افراد، سیاست قاطع و بازدارنده خواهد بود.

حجت الاسلام محسنی اژه ای هم چندی پیش گفته بود که محارب و مفسد فی الارض در قانون مشخص است و مجازات محارب در قانون شفاف است. به عنوان مثال افرادی که با داعش همکاری می‌کنند، محارب محسوب می‌شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت جهان نیوز، تاریخ انتشار: 9تیر1396، کدخبر: 530153: www.jahannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
0
0
خیلی گنگ گفتید. چه کسی چه پرونده هایی رو ارسال کرده؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین