پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۸۸۳
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت شنبه جلسه تعیین تکلیف انجام پروازهای ایرلاین های داخلی به عراق برگزار می شود.

شعار سالرضا جعفرزاده از برگزاری مذاکره با مسئولان عراقی درباره تعیین تکلیف پروازهای ایرلاین‌های ایرانی به عراق خبر داد.

وی گفت: ادامه پروازهای شرکت‌های هواپیمایی کشورمان به مقصد نجف (عراق) به این شرط است که مسئولان فرودگاه نجف در مورد تعرفه‌های فرودگاهی برای ایرلاین‌های ایرانی تجدید نظر کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی با بیان این که در حال حاضر 10 ایرلاین ایرانی به مقصد عراق پرواز دارند، گفت: عراقی‌ها چند برابر نرخ‌های معمول در فرودگاه‌ها، برای ایرلاین‌های ایرانی عوارض گمرکی، فرودگاهی و هزینه‌های هندلینگ اعمال کرده‌اند.

وی افزود: تا دقایقی دیگر مذاکرات با هیات عراقی در تهران در خصوص موارد ذکر شده برگزار می شود که نتایج این مذاکرات درباره تعیین سرنوشت پروازها به عراق را اعلام می‌کنیم.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 10 تیر 1396، کد مطلب: 681811:www. khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین