پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۸۹۸
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
رییس جمهور آمریکا در اقدامی جدید علیه رسانه‌ها شبکه خبری سی‌ان ان را به دلیل نحوه پوشش اخبار دولتش در این شبکه تهدید به شکایت کرد.

شعار سال: دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در فایل صوتی که از جلسه خصوصی کمک‌کنندگان مالی به دولت در واشنگتن منتشر شد، به انتقاد از نحوه فعالیت شبکه خبری "سی‌ان‌ان" در قبال دولت خود پرداخته و این شبکه را به شکایت تهدید می‌کند.

در این فایل صوتی ترامپ به حامیان خود می‌گوید: کاری که این ها با نام سی‌ان‌ان کرده‌اند "شرم‌آور" است. اما تا جایی که به من مربوط می‌شود، من عاشق این رسانه هستم، اما هر وکیلی که در کاخ سفید گمان می‌کند من می‌توانم شکایت خوبی را علیه این شبکه مطرح کنم، من نیز با این نظر موافقم. این کار خیلی هم جالب خواهد بود.

شبکه خبری سی‌ان‌ان پیش از این با انتشار مقاله‌ای رابطه میان یک صندوق سرمایه‌گذاری با مقامات دولت ترامپ را تایید کرده بود.

این مقاله که در وب‌سایت و کانال‌های اجتماعی این شبکه منتشر شده بود مدت کوتاهی پس از انتشار حذف شد.

پس از حذف این گزارش، سردبیر این شبکه در یادداشتی علت این اقدام را عدم تطابق این مقاله با استانداردهای شبکه سی‌ان‌ان عنوان کرد.

این شبکه علاوه بر این کناره‌گیری سه خبرنگار غیرثابت مرتبط با این پرونده را پذیرفت و از یکی از دستیاران ترامپ که در این مقاله نامی از وی برده شده بود عذرخواهی کرد.

با وجود اینکه آنتونی اسکاراموچی، از دستیاران ترامپ و اعضای تیم انتقالی وی با انتشار توئیتی اقدام سی‌ان‌ان را تایید کرد. دولت ترامپ همچنان از این مقاله به عنوان نمونه‌ای از اقدامات بی‌اساس رسانه‌ها در جریان تحقیقات درباره احتمال مداخله روسیه در انتخابات اخیر این کشور و همچنین گسترش اخبار جعلی استفاده می‌کند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 10 تیر 1396، کد مطلب: 681785:www. khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین