پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۹۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: موفقیت خیره کننده جریان مقاومت در عراق و سوریه نشان داد که امنیت کالایی قابل خریداری با دلارهای نفتی نیست.

شعار سال: امیردریابان علی شمخانی در آیین آغاز به کار نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی گفت: امروز مفهوم رسانه هم در کارکرد و هم در تاثیر و نفوذ دچار دگرگونی جدی شده است.

او بیان اینکه آمار رسانه های میلیونی و آمار فضای مجازی میلیاردی است، تصریح کرد: ما حتما باید در این اتحادیه مسیر خود را در این موضوع متمرکز کنیم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا بیشترین اوقات فراغت نسل بشر را بپوشانیم، تاکید کرد: به همین این دلیل نیازمند تمرکز قوا، نقشه راه مشخص و تأسی به پشتیبانی حضرت حق، پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(س) هستیم.

امیردریابان علی شمخانی با اشاره به دو رویداد بزرگ حج و اربعین به عنوان پایگاه تجمع مسلمانان افزود : باید رسانه های اسلامی این دو رویداد را به سمتی ببرند که دغدغه اصلی جهان اسلام یعنی مساله فلسطین در ان جلوه گر شود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: راهبرد "هر مستضعف مظلوم یک رسانه" باید سرلوحه فعالیت رسانه های مستقل جهان در مسیر آگاه سازی افکار عمومی قرار بگیرد.

شمخانی افزود: بستر سازی برای ایفای نقش فعال شهروندان خبرنگار و توسعه جغرافیایی ، جنسیتی، مذهبی و سیاسی مخاطبین و همکاران بر محور آزادیخواهی و ظلم ستیزی، زمینه افزایش بهره وری در کارکرد رسانه های مستقل و کاهش هزینه های غیر ضرور را فراهم خواهد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر ضرورت تبیین اهداف انقلاب اسلامی در فضایی که نظام سلطه بر ایجاد فتنه های مذهبی در جهان اسلام متمرکز شده است، گفت: همه مذاهب و حکومت های اسلامی در مسیر تحقق اهداف حق طلبانه باید انقلاب اسلامی را مدافع و پشتیبان خود بدانند و جمهوری اسلامی ایران را متحد راهبردی خود ببینند.

نماینده مقام معظم رهبری تاکید کرد: بایستی از هرگونه افراط گری مذهبی در رسانه ها و نزاع هایی که صرفا منافع سرویس های اطلاعاتی بیگانه و نظام سلطه را محقق می سازند پرهیز شود و ظرفیت های جهان اسلام به سمت امور اصلی و اولویت هایی همچون رشد اقتصادی، قدرت یافتن در معادلات جهانی و استقرار صلح و امنیت هدایت شود.

امیر دریابان شمخانی در ادامه از مدیران و اصحاب رسانه ها ی کشورهای اسلامی خواست که با گام برداشتن در مسیرگسترش فرهنگ، هنر و تمدن اسلامی، ضمن تولید مدیای حلال زمینه استفاده مخاطبان خود از مدیای مباح را نیز فراهم کنند.

او افزود:باید اتاق فکر و ستاد راهبری اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی به صورت مستمر و به هنگام رسانه های جهان اسلام را نسبت به اولویت های پیش رو آگاه نکنند و اجازه ندهد موضوعات فرعی جانشین مسائل اصلی شود.

وی در ادامه ضمن تبریک آزادسازی شهر موصل به مرجعیت دینی، دولت و ملت عراق تصریح کرد: موفقیت خیره کننده جریان مقاومت در عراق و سوریه نشان داد که امنیت کالایی قابل خریداری با دلارهای نفتی نیست و فقط با مجاهدت و فداکاری و اتکاء به ظرفیتهای بومی حاصل می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی پارسینه ، تاریخ انتشار 11تیر 96، کدمطلب:۳۶۵۲۶۹،www.parsine.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
0
0
امنیت از جنس سیاست است نه اقتصاد و مدیریت
ناشناس
Canada
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
محیا کردن امنیتی مثل امنیت ایران لازمه اش وجود رهبری مثل سید علی خامنه ایه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین